چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

شهادت اولین لاری به دست داعش

در پی حمله تروریستی دیروز در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الصوابر کویت که بر اثر آن ۲۵ تن شهید و ۲۰۲ زخمی بر جای گذاشت پارلمان کویت ۳ روز…

در پی حمله تروریستی دیروز در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الصوابر کویت که بر اثر آن ۲۵ تن شهید و ۲۰۲ زخمی بر جای گذاشت پارلمان کویت ۳ روز عزای عمومی

اعلام کرد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم بر اثر وقوع انفجار تروریستی در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در منطقه الصوابر در کویت، ۲۵ نفر شهید و ۲۰۲ تن دیگر زخمی شدند که حال ۲۵ تن از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

گفته می‌شود که ۲ هزار روزه‌دار برای ادای نماز جمعه به مسجد امام صادق علیه السلام رفته بودند. این حمله توسط یک عامل انتحاری و بین نمازگزاران در حین مراسم نماز جمعه صورت گرفته است. گزارش شده که نمازگزاران در حال ادای رکعت آخر نماز بودند که این حمله تروریستی به وقوع پیوست.
بر اساس این گزارش، گروه تروریستی و تکفیری داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت و اسم فرد انتحاری «ابو سلیمان‌الموحد» اعلام کرده است.

بنا بر این گزارش یک نفر لاری در این حادثه تروریستی به شهادت رسیده و یک لاری دیگر نیز مجروح شده است. آخرین تصاویر این حادثه تروریستی در ادامه قابل ملاحظه است:

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین