چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24

امام جمعه لارستان در قم تشییع و به خاک سپرده شد+عکس

میلاد لارستان: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت‌الاسلام نوربخش امام جمعه لار ستان با حضور گسترده طلاب و روحانیون پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد. به گزارش میلاد…

تشییع امام جمعه لارمیلاد لارستان: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت‌الاسلام نوربخش امام جمعه لار ستان با حضور گسترده طلاب و روحانیون پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، امام جمعه فقید لارستان که بامداد جمعه ۵ تیرماه ۱۳۹۴ به دلیل بیماری سرطان، جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، پیش از ظهر امروز توسط مردم و روحانیون شهر مقدس قم تشییع و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

نماز میت این عالم ربانی، توسط مرجع عالی قدر جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در صحن مطهر حضرت معصومه(س) قرائت شد.

تشییع امام جمعه لار

 

در این مراسم علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان، جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان و تعداد زیادی از مردم لارستان حضور داشتند.

گفتنی است؛ مردم ولایتمدار لارستان، دیروز بعداز ظهر، پس از اقامه نماز جمعه در آئین باشکوهی جسد حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش را تشییع کرده و بع از آن برای خاکسپاری به قم منتقل شد.

براساس اعلام ستاد بزرگداشت آن عالم ربانی، سه روز عزای عمومی در شهر لار اعلام و در روزهای سه‌شنبه ۹ تیرماه و جمعه ۱۲ تیرماه در مسجد جامع لارستان مراسم ختمی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید مجتبی نوربخش متولد ۱۳۳۲ در شهرستان گلپایگان است که از سال ۱۳۹۱ و پس از ارتحال آیت‌الله سیّد عبدالعلی آیت‌اللهی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه لارستان منصوب شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین