چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

جمع‌آوری ۴ میلیارد ریال کمک‌ مردمی به کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سال گذشته از تعداد ۱۵ هزار و ۲۲۹ صندوق صدقات نصب شده در سطح لارستان مبلغ ۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ۵۶۱…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سال گذشته از تعداد ۱۵ هزار و ۲۲۹ صندوق صدقات نصب شده در سطح لارستان مبلغ ۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ۵۶۱ و هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

عبدالله تقی‌زاده در گفتگو با میلاد لارستان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به طبقات مستضعف جامعه، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای فقرزدایی در جامعه، برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمندی را در سطح کشور انجام داده است.

وی با برشمردن خدمات یکساله کمیته امداد شهرستان لارستان در سال گذشته، افزود: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان متدین لارستانی در مناسبت‌های مختلف مانند جشن عاطفه‌ها، نیکوکاری، زکات فطریه و غیره، این نهاد با اجرای طرح‌های گوناگونی مانند طرح اکرام، محسنین و اطعام رمضان توانسته خدمات ارزنده‌ای به افراد زیرپوشش خود ارائه کند.

مدیر کمیته امداد لارستان با تقدیر از مشارکت‌های همه جانبه مردم نیکوکار این شهرستان در دستگیری از نیازمندان، تصریح کرد: در سال گذشته از تعداد ۱۵ هزار و ۲۲۹ صندوق صدقات نصب شده در سطح لارستان، مبلغ ۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ۵۶۱ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه درآمد زکات جمع‌آوری شده در لارستان ۷ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال و درآمد مراکز نیکوکاری ۲ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: مجموع درآمد مشارکت‌های مردمی در شهرستان لارستان بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال بوده است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان خانواده‌های تحت پوشش است، عنوان کرد: تعداد ۴ هزار و ۹۲۹ نفر خانوار مددجو تحت پوشش کمیته امداد لارستان قرار دارد که در سال گذشته، مبلغی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به آنها در زمینه معیشتی کمک شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۳، تعداد ۳۷ برنامه آموزشی برای هزار و ۵۲۶ نفر برگزار شد، افزود: تعداد ۱۲۷ مددجو نیز با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال از خدمات کمک هزینه جهیزیه بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت وام‌های ضروری به ۳۹۸ نفر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۵ نفر نیز از تسهیلات نظام وظیفه شامل معافیت، انتقال محل خدمت و بخشش اضافه خدمت استفاده کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین