چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

بازدید سرپرست اداره بهزیستی لارستان از نمایندگی بخش جویم

دراین بازدید سرپرست اداره بهزیستی لارستان  با بخش دار و اعضای شورا و خیرین شهر جویم  جلسه ای در دفتر بخشداری این شهر برگزار نمود. در ابتدا موسوی بخشدار شهر…

دراین بازدید سرپرست اداره بهزیستی لارستان  با بخش دار و اعضای شورا و خیرین شهر جویم  جلسه ای در دفتر بخشداری این شهر برگزار نمود. در ابتدا موسوی بخشدار شهر جویم اظهار داشت: از آنجایی که مسافت شهر جویم تا آخرین روستای خود حدود ۲۰۰ کیلومتر می باشد و این مشکلاتی برای افراد تحت پوشش خصوصا قشر معلول در پی داشت با پیگیری مسئولین و خیرین شهر خوشبختانه توانستیم نمایندگی بخش جویم را  راه اندازی کنیم .

در ادامه  بال افکن سرپرست اداره بهزیستی لارستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک نهاد حمایتی است که متشکل از چهار حوزه ۱- حوزه توانبخشی  ۲ حوزه اجتماعی ۳–حوزه پیشگیری ۴- حوزه مشارکت های مردمی که هر کدام از این  حوزه ها خود دارای اهداف و زیر مجموعه های می باشند و  وجود این نمایندگی ها می تواند به ساکن آن شهر خصوصا در زمینه های مختلف ازجمله برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد ،آسیب های اجتماعی ، مهارت های زندگی ، مشاوره  و . …. خدمات قابل توجهی ارائه نماید.

سپس خانم خادمی از نیروهای استخدامی شهر جویم از شورا و بخشدار که کمال همکاری در راه اندازی این نمایندگی داشتند تشکر نمود. در پایان اسدی  رئیس شورای شهر جویم اظهار امیدواری کرد تعامل و همدلی با یکدیگر در انجام وپیشبرد کارها بتواند نتایج و بازخورد خیلی خوبی برای این شهر خصوصا جامعه هدف داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین