دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

11کشور مقصدکالاهای لارستانی

میلاد لارستان: رئیس گمرک لارستان گفت: در سال گذشته ۳۶۲ هزار تن کالا به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال از گمرک لارستان صادر شده است.  رحیم شهریاری در گفتگو با میلاد…

میلاد لارستان: رئیس گمرک لارستان گفت: در سال گذشته ۳۶۲ هزار تن کالا به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال از گمرک لارستان صادر شده است.  رحیم شهریاری در گفتگو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه

مهم‌ترین مؤلفه در انجام فعالیت‌های صادرات و واردات کالا داشتن کارت بازرگانی است، اظهار داشت: در لارستان ۱۰۰ نفر دارای کارت بازرگانی هستند و علاقمندان می‌توانند برای صدور این کارت به سایت «اتاق بازرگانی صنعت، معدن و کشاورزی» مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان گمرک لارستان آمادگی پذیرش درخواست‌های مراجعان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز را دارند افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن خدمات و مجوزهای لازم صادراتی برای بازرگانان صادر کنیم.

رئیس گمرک لارستان با تکرار چند باره درخواست از مسئولان برای استقرار نمایندگی «اتاق بازرگانی» در لارستان تصریح کرد: اداره گمرک لارستان برای صدور گواهی مبدأ نیاز به وجود نمایندگی اتاق بازرگانی در این شهرستان دارد. وی در توضیح تأخیر چند ماهه اتمام ساختمان نیمه‌کاره این اداره خاطر نشان کرد: امیدواریم در روزهای آینده با انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید عملیات ساخت این ساختمان آغاز شود.

شهریاری با بیان اینکه در سال گذشته ۳۶۲ هزار تن کالا به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال از گمرک لارستان صادرات صورت گرفته است عنوان کرد: این آمار از نظر ارزش ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۲ رشد داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال ۹۳ تعداد ۴۹۴ اظهارنامه صادراتی صادر شده است گفت: عمده‌ترین کالاهای صادراتی از گمرک لارستان سیمان سیاه و سفید، کلینکر، خشکبار، پسته، لبنیات، سبزی خشک و غیره بوده است.

وی درباره کشورهای هدفی که صادرات به آن انجام می‌شود بیان کرد: مهم‌ترین کشورهای مقصد صادرات ما امارات متحده عربی، عراق، عربستان، قطر، کویت، عمان، افغانستان، تاجیکستان، تانزانیا، مصر، سومالی و غیره کالا صادر شده است.

رئیس گمرک لارستان با تأکید بر ظرفیت بالای منطقه لارستان در زمینه صادرات و واردات کالا تصریح کرد: شهرستان لارستان از نظر تولید صیفی‌جات و خرما دارای جایگاه تولیدی بسیار خوبی در کشور است.

شهریاری درباره علت عدم انجام امورات مربوط به واردات کالا از گمرک لارستان اظهار داشت: مجوزهای لازم برای واردات کالا از لارستان دریافت شده اما تا زمانی که ساختمان جدید گمرک لارستان آماده نشود به دلیل عدم بهره‌مندی از فضای اداری و انبار کافی این کار مقدور نیست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “11کشور مقصدکالاهای لارستانی”

  1. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

  2. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

  3. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

  4. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

  5. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

  6. […] مقدمه بالا مصاحبه چندی پیش(۱۰تیرماه۹۴) رئیس گمرک لار( اینجا) را مرور می نماییم که:  “ استقرار نمایندگی «اتاق […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین