چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

نمایشگاه صنایع تولیدی در لارستان راه اندازی شود

میلاد لارستان: برای حمایت از صنعتگران، نمایشگاه محصولات تولید شده در کارگاهها و کارخانجات مستقر در لارستان راه اندازی شود. به گزارش میلاد لارستان؛ با توجه به اهمیت ویژه صنایع…

میلاد لارستان: برای حمایت از صنعتگران، نمایشگاه محصولات تولید شده در کارگاهها و کارخانجات مستقر در لارستان راه اندازی شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ با توجه به اهمیت ویژه صنایع کوچک در اقتصاد و توسعه صنعتی کشور، شورای فرهنگ عمومی، در سال گذشته، ۲۱ مردادماه را روز صنایع کوچک در تقویم رسمی کشور نامگذاری کرده است.

این اقدام مناسب باید از سوی مسئولین به فال نیک گرفته شود و با این بهانه به اشکال مختلف، برنامه هایی را برای حمایت از صنعتگران تبیین کنند تا علاوه بر فراهم شدن بستری مناسب برای جلب توجه همگان برای سرمایه گذاری در این بخش، مسئولین ذیربط را با مشکلات و نواقص صنایع کوچک آشنا کرد.

یکی از کارهایی می توان برای حمایت و همچنین تشویق سرمایه گذارن به سرمایه گذاری در این بخش صورت داد، برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی صنایع مستقر در لارستان است که می توان در ایام دهه سوم مردادماه و مصادف با روز صنایع کوچک در یکی از نقاط شهر لار راه اندازی کرد.

براساس گفته های مسئولین فارس، بیش از ۹۰ درصد از صنایع مستقر در این استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل  می‌دهند که این عدد برای لارستان بیش از این رقم را صدق می کند.

صنایع کوچک به علت ویژگی و قابلیت‌های خاص فرد، نقش موثری در توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه ملی و منطقه ای ایفا می‌کنند که باید به دلیل اهمیت دلائل ذکر شده، باید برای رشد و توسعه همه جانبه صنایع کوچک در منطقه لارستان، البته با توجه به نیازها، تلاش لازم را صورت داد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین