شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حرکت موقوفات فارس در راستای تولید استان

میلاد لارستان: معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس از سرمایه‌گذاری موقوفات استان فارس در حوزه طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال محور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

وقفمیلاد لارستان: معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس از سرمایه‌گذاری موقوفات استان فارس در حوزه طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال محور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، الیاس رضایی اظهار داشت: با توجه به رویکرد سازمان اوقاف در حمایت از طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال محور، استان فارس هم اکنون در حال تهیه چندین طرح توجیهی جهت تصویب به سازمان اوقاف ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با رویکرد ویژه تولید کالا و محصولات مورد نیاز در عرصه‌های مختلف به ویژه پزشکی تهیه می‌شود.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس درباره ایجاد تحول اقتصادی در موقوفات، سه شاخص بیان کرد و افزود: ایجاد دارایی و تولید ثروت، ارتقا و افزایش درآمد عواید موقوفات و نیز رشد نرخ بهره وری از شاخصه‌های ایجاد تحول اقتصادی است که در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته است.

رضایی تصریح کرد: با توجه به جایگاه، توان و ظرفیت اقتصادی موقوفات استان فارس، امید است با تصویب این طرح‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری و عواید موقوفات قدم برداشته شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: با سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات در حوزه اقتصاد مقاومتی با تولید کالاهای مورد نیاز کشور خدماتی ارائه داده می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین