یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در منطقه لارستان

میلاد لارستان: رئیس دادگستری لارستان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۵ تن مواد مخدر در منطقه لارستان کشف و ضبط شده است، گفت: رسانه ها و وعاظ…

مواد مخدرمیلاد لارستان: رئیس دادگستری لارستان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۵ تن مواد مخدر در منطقه لارستان کشف و ضبط شده است، گفت: رسانه ها و وعاظ دینی، دو عامل مهم در آگاه سازی جامعه برای مبارزه با معضلات اعتیاد و مصرف مواد هستند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از امنيت باثبات در منطقه لارستان، اظهار داشت: خوشبختانه آمار جرائم خشن در منطقه لارستان و بخشهای تابعه نسبت به شهرستان‌هاي ديگر بسيار پايين است.

وی با قدردانی از عملكرد خوب نيروهاي انتظامي و امنيتي لارستان، افزود: همه دستگاهها توانسته اند آرامش قابل قبولی در شهرستان لارستان حاکم کنند.

رئیس دادگستری لارستان، با بیان اینکه میزان جرائم در بخشهای اوز و بيرم نسبت به سایر نقاط لارستان بزرگ کمتر است، تصریح کرد: در جويم و بنارويه هم عوامل ناامني رفع شده است و با وجود وسعت زياد بخشها، آمار جرائم پايين است.

وی با ابراز تأسف از کشف و ضبط بیش از ۵ تن مواد مخدر در منطقه لارستان در سال گذشته، خاطر نشان کرد: رسانه ها و وعاظ دینی، دو عامل مهم در آگاه سازی جامعه برای مبارزه با معضلات اعتیاد و مصرف مواد هستند.

حجت الاسلام موسوی با هشدار نسبت به کاهش سن اعتیاد به ۲۰ تا ۳۰ سالگی، تأکید کرد: خانواده ها در کنترل فرزندان خود باید اهتمام بیشتری به خرج دهند و می بایست با توجه به کاهش سن مصرف و همچنین رشد روزافزون مصرف مواد مخدر صنعتي، نسبت به این موارد آگاهی بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بيشترين مراجعه كنندگان به دادگستري بخاطر توهين است، گفت: اكثراً جوانان براي طرح اين گونه دعوي  به دادگستري مراجعه مي‌كنند و اين مسأله يكي از معضلاتي است كه به دليل كم حوصله بودن با كوچكترين موضوعي بحث را به دادگاه مي‌كشانند.

رئیس دادگستری لارستان با تأکید بر اینکه آمار سنی شاکیان در این زمینه زیر ۲۰ سال است، افزود: در همين جا علاوه بر درخواست از مردم برای افزایش صبر و حوصله در مشکلات، از آموزش و پرورش برای پیشگیری در بروز چنین مشکلاتی طلب همکاری داریم.

خبرنگار: عشرت جهاندیده

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین