چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

رقابت 561 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از رقابت ۵۶۱ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان فنی ساختمان…

آزمون مهندسی در لارستانمیلاد لارستان: رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از رقابت ۵۶۱ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی جهت اخذ پروانه اشتغال به کار وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی منصوری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در هفت رشته اصلی(عمران، معماری، شهرسازی، ترافیک، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی) جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخهای اول و دوم مردادماه سال ۹۴ به طور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در منطقه لارستان جمعاً ۵۶۱ نفر دراین آزمون ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد ۲۸۷ نفر در رشته عمران ، ۱۹۰ نفر در رشته معماری ، ۷۱ نفر در رشته تاسیسات برقی و مکانیکی ،  ۱۱ نفر در رشته نقشه‌برداری و ۲ نفر در رشته شهرسازی می باشند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان عنوان داشت: لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمونهای یادشده از روز دوشنبه مورخ ۲۹ تیر ۹۴ لغایت سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴ در سامانه آزمونهای ورود به حرفه فعال می‌باشد.

وی اضافه کرد: کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه در تاریخ‌های مذکور ضمن مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس www.inbr.ir کارت خود را دریافت نمایند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین