یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فعالیت 384 مداح در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: ۳۸۴ مداح در قالب ۵۳ هیئت مذهبی در لارستان فعالیت دارند. حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان…

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: ۳۸۴ مداح در قالب ۵۳ هیئت مذهبی در لارستان فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه ۵۳ هیئت مذهبی در لارستان مجوز فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ هیئت مذهبی در  همه مراسم های ملی و مذهبی بصورت فعال مراسم برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه در لارستان ۳۸۴ مداح ثبت شده وجود دارد، افزود:  در سال گذشته کانون مداحان لارستان تشکیل و بدین ترتیب مداحان لارستانی زیر نظر کانون مداحان شهرستان با محوریت سازمان تبلیغات فعالیت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح تجهیز کتابخانه های کوچک با همکاری موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) در روستاها و خانه های قرآنی شهری و روستایی شروع شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به این کتابخانه ها اهدا شده است و در سال گذشته نیز تعداد ۳ هزار جلد کتاب با موضوع سبک زندگی اسلامی در بین مردم توزیع شد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه بیش از ۳۵ کانون قرآنی در سطح لارستان وجود دارد که اکثرا بصورت خود جوش و  مردمی اداره می شوند، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن، تعداد ۹ خانه قرآنی روستایی و یک خانه قرآن شهری و یک موسسه قرآنی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی مشغول فعالیتهای قرآنی می باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین