شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مهرتایید دبیر کل بر امکانات میزبانی لارستان

میلاد لارستان: دبیر کل کنفدراسیون شطرنج آسیا در سفر خود به لارستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، آقای علی…

دیدار فرماندار لارستان با دبیرکل شطرنج آسیامیلاد لارستان: دبیر کل کنفدراسیون شطرنج آسیا در سفر خود به لارستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، آقای علی محمد طاهر هشام دبیر کل کنفدراسیون شطرنج آسیا در سفر خود به لارستان با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

دبیرکل کنفدراسیون شطرنج آسیا در ابتدای سخنانش از حضور خود در ایران اسلامی و لارستان ابراز خورسندی و خوشحالی کرد و از مسئولین و مردم شهرستان به جهت مهمان نوازی خوبشان تشکر کرد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان با حضور کشورهای آسیایی در این شهرستان خبر داد.

آقای علی محمد طاهر هشام تصریح کرد:بنده در سفر ۶ روزه خود به لارستان اکثر زیر ساخت ها، امکانات  و اماکن ورزشی موجود در لارستان را به منظور میزبانی هرچه بهتر از پیشکسوتان شطرنج آسیا مورد بررسی قرار دادم.

وی با ابراز خورسندی از میزبانی کشور ایران و لارستان گفت: در این مدتی که در منطقه لارستان حضور داشتیم ،از اکثراماکن ورزشی ، اقامتگاها و هتل ها بازدید کردیم و با توجه به پتانسیل موجود مانند فرودگاه بین المللی لارستان ، این منطقه را مستعد برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا ارزیابی نمودیم.

دبیرکل کنفدراسیون شطرنج آسیا ادامه داد:مسابقات قهرمانی پیشکسوتان شطرنج آسیا در تاریخ دوم الی نهم مهرماه امسال در رده سنی بالای ۵۰ سال و بالای ۶۵ سال و به روش سویسی با حضور ۲۰ داور بین المللی شطرنج به میزبانی لارستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: این مسابقات برای نخستین بار در این رده سنی در کشور جمهوری اسلامی ایران به میزبانی لارستان برگزار می شود که در این مسابقه از ۵۲ کشور آسیایی و اقیانوسیه دعوت شده تا در این رقابت بزرگ شرکت کنند.

فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن خیر مقدم به آقای علی محمد طاهر هشام در سخنانی  اظهار امیدواری کرد : قطعا سفر دبیرکل کنفدراسیون شطرنج آسیا به کشور ایران باعث پیشرفت ورزش بخصوص رشته شطرنج در کشورایران ،استان فارس و منطقه لارستان خواهد شد.

نجیب زاده افزود:امید است لارستان بزرگ میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشد و شرکت کنندگان در این مسابقات با خاطره خوب و خوشی کشور ایران و لارستان را ترک کنند.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از حضور آقای علی محمد طاهر هشام در کشور ایران و منطقه لارستان تاکید کرد:فرمانداری ویژه لارستان نیز در حد مقدورات با دست اندرکاران برگزاری این مسابقات همکاری لازم به عمل خواهد آورد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین