شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

شهید چمران لارستان با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت میکند

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با بر طرف شدن مشکلات مالی به عنوان نماینده ایران با قدرت در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا شرکت می کند . به…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با بر طرف شدن مشکلات مالی به عنوان نماینده ایران با قدرت در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا شرکت می کند .

به گزارش میلادلارستان به نقل از  ایرنا تیم شهید چمران لارستان که در مسابقات لیگ برتر فصل گذشته با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت و جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کسب کرد، چندی پیش از طریق حامی مالی خود اعلام کرد توان شرکت در این مسابقات را ندارد و در صورتی که حمایت نشود از حضور در مسابقات آسیایی انصراف خواهد داد.

به دنبال انعکاس این خبرموجی از نگرانی در نزد بازیکنان، مربیان و هواداران تیم شهید چمران ایجاد شد و آنها از این که تیمشان به دلیل مشکلات مالی در این بازی های مهم که برای نخستین باراست یک تیم از بانوان فارس در مسابقات آسیایی نمی تواند شرکت کند، ابراز نگرانی کردند و خواستارحل این مشکل شدند.

به همین دلیل پیرو پیگیری های صورت گرفته از طریق نماینده مردم، فرماندار ویژه و رئیس ورزش و جوانان لارستان با مدیر کل ورزش و جوانان و استاندار فارس،این موضوع خوشبختانه به خیر گذشت

کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اینکه اداره کل به دلیل منع قانونی نمی تواند از تیم های حرفه ای حمایت کند گفت : با این حال زمانی که خبر انصراف تیم شهید چمران را شنیدم تلاش کردم تااین امر میسر نشود و خوشبختانه با رایرنی هایی که با استاندار فارس و فرماندار شیراز صورت گرفت شامگاه سه شنبه مشکل تیم حل شد و با قدرت در مسابقات آسیایی شر کت خواهد کرد .

حیدرعلی کامیاب افزود: بخش خصوصی در سال جاری با استفاده از معافیت مالیاتی می تواند براحتی تیم داری کند و ما نیز از این بخش برای سرمایه گذاری در ورزش حمایت می کنیم .

وی گفت : اداره کل ورزش و جوانان هیچ اعتباری برای اعزام تیم های حرفه ای ندارد و از خیرین می خواهیم همانگونه که درامر مدرسه سازی و ساخت بیمارستان ها کمک می کنند در راه ورزش حرفه ای و قهرمانی هم قدم بردارند چرا که کمک به ورزش باعث می شود از بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری ها کاسته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس از حمایت چندین ساله مسعود راستی از تیم شهید چمران تقدیر کرد و گفت : در شهرستان لارستان خیرین زیادی هستند که می توانند به اینگونه تیم ها کمک کنند اگرچه آنها تاکنون در ساخت و ساز اماکن ورزشی اقدام های خوبی کردند اما ساخت این سالن ها زمانی خوب است که با استقبال ورزشکاران همراه شود. کامیاب بیان کرد امیدوارم با حمایت بیشتر خیرین لارستان شاهد رشد و شکوفایی تمام رشته های ورزشی در این شهرستان مستعد باشیم .

وی افزود : تیم شهید چمران نماینده ایران در مسابقات آسیایی است از این رو هم با وزیر ورزش و جوانان و هم با رییس فدرسیون هندبال مذاکره خواهم کرد تا با تیمی مقتدر روانه این مسابقات مهم شویم . دومین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه های آسیا قرار است مهرماه ۹۶ در قزاقستان برگزار شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “شهید چمران لارستان با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت میکند”

  1. مهراني گفت:

    نگاه کنيد اينجور بايد کاري کرد که دولت هم يه پولي بده ،و گرنه ميگن لار خير داره و بس

  2. حسین گفت:

    لار در تمام زمینه ها هیچ کمکی از دولت دریافت نکرده،
    شاید ساخت مسجد و مدرسه توسط خیرین امری متعارف باشد، اما در لار ما شاهد ساخت و یا تکمیل پروژه های مثل فرودگاه، جاده، مرکز آتش نشانی و حتی اماکن تفریحی بودیم، اینجاست که باید دست خیران لاری را بوسید، اما در عوض برخی مسئولین با این دیدگاه که خیر داریم به دنبال کسب اعتبارات دولتی نمیروند، و حتی گاهی بدتر از آن با گزارشهایی به مسئولان بالادستی این تفکر را القاء می کنند که ما نیازی به اعتبارات دولتی نداریم!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین