شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لزوم توجه واقعی به سخنان شهردار لار

پنجشنبه گذشته حادثه آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب بندعباس متاسفانه ۳ کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشت.  مدیرعامل سازمان و خدمات ایمنی آتش نشانی بندرعباس درباره این حادثه بیان…

پنجشنبه گذشته حادثه آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب بندعباس متاسفانه ۳ کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشت.  مدیرعامل سازمان و خدمات ایمنی آتش

نشانی بندرعباس درباره این حادثه بیان داشته بود: عدم وجود تجهیزات ایمنی در مجتمع ستاره جنوب باعث طولانی شدن زمان آتش سوزی شده است.

 

همچنین در حادثه آتش سوزی  دیگر در روز گذشته(جمعه) در هتل هرمز بندرعباس نیز متاسفانه در حین  عملیات اطفا حریق  یک آتش نشان که فرماندهی تیم مهار و کنترل آتش را بر عهده داشت، جان خود را از دست داد و  منابع خبری از نجات جان ۵۸ تن در عملیات نیروهای امداد و نجات خبر داده اند.

” برکت جوذری ” در عملیات اطفاء حریق هتل هرمز در بامداد روز جمعه ۹ مردادماه ۹۴ و نجات ۵۸ نفر ، بر اثر دود ناشی از آتش سوزی دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد.برکت جوذری؛ نماد آتش نشانی فداکار که در حادثه آتش سوزی هتل هرمز جان خود را سخاوتمندانه ایثار کرد برکت حوذری متولد یکم آذرماه ۱۳۵۲ در بندرعباس که دارای چهار فرزند و از تاریخ ۲۴ مرداد ۷۷ وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شده بود. وی فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک و از بهترین نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس به شمار می آمد که در راه خدمت به شهروندان زندگی خود را سخاوتمندانه و ایثارگونه بخشید. 

میلادلارستان:

ضمن تسلیت به خانواده آتش نشان فداکار و نیز خانواده های جان باختگان دو حادثه اخیر:

۲ حادثه فوق به فاصله ۱ روز از هم چند نکته را به مسئولان متذکر می شود:

۱) توجه بیش از پیش به اصول اولیه ایمنی و اطفاء حریق (همان گونه که بیان شد عدم وجود تجهیزات ایمنی در مجتمع ستاره جنوب باعث طولانی شدن زمان آتش سوزی شده است.)

۲) توجه به تقویت نیروهای آتش نشانی و تلاش در جهت حل مشکلات آنان

۳) هفته گذشته شهردار لار از لزوم تقویت ساختار سازمانی آتش نشانی لار خبر داد. موضوعی که به درستی مهندس قنبرنژاد به آن اشاره داشت. شهردار لار با اشاره به شعاع گسترده خدمت رسانی آتش نشانی این شهر، ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولین، آتش نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد تا به تبع آن زمینه خدمات رسانی مطلوب تر فراهم گردد.

اگر به درستی به موضوع بنگریم متوجه اهمیت قضیه خواهیم شد. برخی از ارتقاها اصولا سیاسی نبوده و بلکه جهت بهبود رفاه حال مردم و مهمتر جلوگیری از وقوع حوادث ناگواری است که شاید در آینده رخ دهد. بی شک پیشگیری بهتر از درمان است. لطفا مسئولین سخن شهردار را جدی بگیرند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین