چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

9 درخواست مردمی روی میز مسئولان

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

 

۱) لطفا فکر عاجلی برای روشنایی پارک جنگلی در شب ها صورت گیرد.(قابل توجه منابع طبیعی، شهرداری و  برق منطقه ای)

۲) لطفا جهت اتصال ادامه سي متري مسجدالنبي و وصل به شهرخور فکری کنید. درضمن آسفالت سي متري مسجدالنبي هم نیاز به روکش دارد(قابل توجه شهرداری لار)

۳)  از گاز كشي به شهرك بزرگ بوستان با توجه به وارد شدن به پنجمين ماه سال ۹۴ خبري نيست. ما منتظر خبر خوب هستیم(قابل توجه شرکت گاز و فرمانداری ویژه جهت پیگیری ویژه)

۴) لطفا فکری به حال چراع راهنمایي چهار راه باقرپوريان باقاب زرد صورت گیرد. چون در روز در آفتاب شديد لار چراع سبز و قرمز به درستی تشخيص داده نميشود(قابل توجه راهنمایی و رانندگی و شهرداری)

۵) لطفا اقداماتي براي خروج افغاني ها انجام گیرد. بعضي از آنها قطعا ناقل بيماري هستند و ممكن است به ديگران سرايت كند.(قابل توجه اتباع خارجی فرمانداری ویژه)

۶) از مدير كل محترم راه و شهرسازي لارستان خواهشمنديم روشنايي كمربندي جديد الاحداث لار( كمربندي غربي)را در اولويت قرار دهند.(قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی و اداره برق)

۷) بارها در بخش دىالیز بيمارستان لار به دليل عدم حضور پزشك دياليز در بخش و يا تاخير در دريافت نتيجه آزمايشهاى انجام شده بر روى بيماران دياليزى,شاهد فوت ناگهانى بوده ايم.عاجزانه خواهشمنداست رسيدگى فرمایید (قابل توجه مدیریت بیمارستان امام رضا(ع) لار و ریاست دانشکده علوم پزشکی)

۸)  لطفأ مسئولين را در جريان بگذاريد؛ در خصوص اتباع بيگانه افغاني هاي غير مجاز كه در استان فارس شهر لار طبق آمار دادگستري بيشترين عامل افزايش جرم اعم از رانندگي غير قانوني و دیگر جرايم هستند. متأسفانه در اين مورد اقدام كارآمد وموثر ديده نشده ،آيا ما به ادارات استان مراجعه كنيم ؟ (قابل توجه دادگستری و اتباع بیگانه فرمانداری ویژه)

۹) خواهشمندم به شهرك محمدرسول ا… رسيدگي كنيد مخصوصا انتهاي چهل متري و مسيرهاي ورودي به اين شهرك.. (قابل توجه شهرداري لار)

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین