چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

شمارش وجوه صندوقهای صدقات توسط مشترکین در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از شمارش وجوه صندوقهای صدقات توسط مشترکین و تحویل به متصدیان تخلیه صندوقهای صدقات در تاریخ مقرر شده خبر داد . به…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از شمارش وجوه صندوقهای صدقات توسط مشترکین و تحویل به متصدیان تخلیه صندوقهای صدقات در تاریخ مقرر شده خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی کارشناسان و کارکنان حوزه مشارکتهای مردمی لارستان،  اظهار داشت : از این پس مشترکین صندوقهای صدقات،خود وجوهات داخل صندوق منازل و مغازه ها را شمارش و در تاریخ مقرر به متصدیان تخلیه صندوقها تحویل خواهند داد .

وی افزود : صرفه جویی در زمان برای متصدی تخلیه صندوقها و هم برای مشترک، افزایش اعتماد عمومی بیشتر و رشد درآمدهای مردمی از اهداف اجرای این طرح می باشد .

مدیر کمیته امداد لارستان عنوان کرد: پیش از این متصدیان با مراجعه به درب منازل و مغازه ها در همان مکان اقدام به شمارش وجوه می کردند که اتلاف وقت زیادی را در پی داشت .

دلاور تصریح کرد: در سطح شهرستان لارستان تعداد ۱۵ هزار مشترک، صدقات خود را به این نهاد اهداء می کنند و کمک های مردمی از محل صدقات توسط شهروندان در هر ماه حداقل ۳۵۰ میلیون ریال می باشد.

وی افزود: صدقات جمع آوری شده برای حل مشکل ایتام و نیازمندان در زمینه های درمانی،عمرانی، جهیزیه، فرهنگی، وامهای قرض الحسنه و غیره هزینه می گردد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین