چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

جذب 288 حامی جدید ایتام در شهرستان خنج

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از جذب۲۸۸ حامی طرح محسنین و ایتام از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ علی…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از جذب۲۸۸ حامی طرح محسنین و ایتام از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی شهابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه امسال بنا داریم که برای هر یتیم چند حامی جذب کنیم، اظهار داشت: با افزایش حامیان طرح محسنین کیفیت کار بالا می‌رود به‌گونه‌ای که هر حامی می‌تواند چند یتیم یا فرزندان محسنین را حمایت کند.
مدیر کمیته امداد خنج با بیان اینکه در سال گذشته رویکرد این نهاد مشخص کردن تعداد ایتام برای جذب حامیان مالی بود، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۸۸ حامی برای فرزندان طرح محسنین و ایتام جذب شده است.
وی با بیان اینکه تعداد کل حامیان ایتام و طرح محسنین در شهرستان خنج، ۱ هزار و ۲۲۸ نفر است، افزود: از تعداد ۲۸۸ حامی جدید جذب شده  ۲۰۹ نفر از آنان حامیان طرح محسنین و ۷۹ نفر نیز حامی ایتام هستند.
شهابی از کمک۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی حامیان خیراندیش به فرزندان طرح محسنین و ایتام گفت و خاطر نشان کرد: این مبلغ توسط حامیان به حساب ایتام و طرح محسنین تحت حمایت هر حامی ، واریز شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به تعداد  ۲۲۲ نفر یتیم و ۱۲۲۸ حامی در این شهرستان هر یتیم از حمایت دو یا چند حامی برخوردار است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد خنج

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین