شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سهم بخش جویم از طرح های هفته دولت در لارستان

میلاد لارستان: چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان؛ سه شنبه شب…

افتتاح طرحهای هفته دولت در بخش جویم لارستانمیلاد لارستان: چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ سه شنبه شب به مناسبت هفته دولت با حضور علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی، بخشدار ائمه جمعه و جماعات و علمای اهل تشیع و تسنن  جویم لارستان چند طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری نزدیک به ۶۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ این طرح ها شامل افتتاح دهیاری روستای منصورآباد در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، زیر سازی و آسفالت ورودی منصور آباد منتهی به بلوار جویم به طول۰ ۴۵ متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود.

یکی دیگر از طرح های افتتاح شده، زیرساری و آسفالت معابر ، سنگ چینی و پل کانال سیل بر و فاز ۴ بوستان صبا شهرجویم با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال،اجرای طرح هادی و روشنایی بلوار ورودی روستای چغان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح ساختمان دهیاری کاریان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۱۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

روشنایی بلوارورودی روستای احمدمحمودی با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال، نصب  ۴ ترانس افت ولتاژ برق و نصب چراغ لاک پشتی در روستاهای هرم، فرشته جان،منصور آباد، کاریان، احمدمحمودی و چغان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، زیرسازی وآسفالت معابر هرم با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین محلی از جمله طرح های افتتاح شده در بخش جویم بود.
 

همچنین حفرچاه، برق رسانی و تعویض شبکه داخلی آب روستا ی هرم به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال توسط خیرین محلی و افتتاح پارک کودک هرم در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و افتتاح نمایندگی بهزیستی بخش جویم از دیگر طرح هایی بود که در دومین روز از هفته دولت در بخش جویم لارستان به بهره برداری رسید.

 

 خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین