پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

شماره 889میلادلارستان +لینک دانلود

شماره ۸۸۹ میلادلارستان منتشر شد. تیتر یک این شماره به سختان نماینده مردم در خصوص اطلاع رسانی دستاوردهای وزیر آموزش و پرورش به منطقه در آینده ای نزدیک اشاره دارد….

شماره ۸۸۹ میلادلارستان منتشر شد. تیتر یک این شماره به سختان نماینده مردم در خصوص اطلاع رسانی دستاوردهای وزیر آموزش و پرورش به منطقه در آینده ای نزدیک اشاره دارد. “گرهی که مقام معظم رهبری آن را گشود” عنوان سخن سردبیر در این شماره است که به امامت جمعه حجت

الاسلام شیرمردی اشاره دارد. “تحلیلی در رابطه با میزان توجه مسئولان شهرستان به اهمیت مساجد” به قلم محمدابراهیم اخوت در صفحه مقالات این شماره قرار دارد. “یک زندگی مسالمت آمیز”  به قلم حجت دهقانی نیز در این صفحه می توان مرور کرد. تشکل های دانشجویی از منظر رهبری و “تانکی پر از خاطره در لار” را می توان در صفحه از هردری سخنی مورد بررسی قرار داد. “زائر امام رضا(ع)” را می توان در صفحه اعتقادی این شماره ملاحظه نمود. “داعش کودکان را کشت و به مادرانشان خوراند” عنوان خبری است که به همراه اخباری دیگر در صفحه سیاسی قرار دارد. صفحه آخر نیز عملکرد یکساله اداره کل فرودگاه لارستان را ارائه داده است.این شماره را از روزنامه فروشی ها و یا اینجا دریافت نمایید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین