یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

“فراسوی کیهان” و پژوهش های 10 ساله بیکران هستی لارستان

کتاب فراسوی کیهان با قلم  محسن منتظری دبیر موسسه بیکران هستی منتشر شد. به گزارش میلادلارستان این کتاب حاصل ۱۰ سال پژوهش در انجمن نجوم لارستان بوده و  در شهریور…

کتاب فراسوی کیهان با قلم  محسن منتظری دبیر موسسه بیکران هستی منتشر شد. به گزارش میلادلارستان این کتاب حاصل ۱۰ سال پژوهش در

انجمن نجوم لارستان بوده و  در شهریور ۹۴ انتشار یافته است. مطالب بکر و شگفت انگیز این کتاب به گونه ای است که می تواند تحولی عمیق در اندیشه و اعتقادات سطحی انسان های حقیقت طلب جامعه ایجاد نماید. مطالبی که با تجمیع علوم مختلف اما در اساس واحد، توانست مبانی فیزیک و کیهان شناسی مدرن را با فلسفه، ریاضیات، هندسه، ترمودینامیک، علوم طبیعی و در نهایت علم وحی هم ارز گرداند و فرمول آفرینش جهان و کیهان را به عنوان حل معماهای بزرگ بشر ارائه نماید.

مواردی چون آفرینش جهان و کیهان، انفجار بزرگ و قبل از آن، سرنوشت انسان و جهان، تفسیر واقعی نیروهای هستی، فضا و زمان و …، تفسیر فیزیکی و فلسفی پیدایش انسان، تفسیر فیزیکی معاد جسمانی، طی الارض، معراج، سفر در زمان، سیاهچاله ها، جهان های موازی و ابعاد بالاتر عالم، ماده و انرژی تاریک، قوانین هستی در جهان های دیگر، سرنوشت و تاریخ بشر، همه و همه در گستره این کتاب و منطق واحد آفرینش به پاسخ هایی شگرف و منطقی منجر شده است.

در فصلی از کتاب نیز به توضیح آیات علمی قرآن کریم پرداخته شده و در ادامه با زبانی بسیار ساده و عمومی به جهان هستی را رمز گشایی می کند.

 

 

 

 

 

این پژوهش که در نوع خود نادر می باشد و در سال ۸۴ تا ۸۵ نگارش آن کامل گردیده  تاکنون چندین بار ویرایش و بازنگری گردیده است و توسط بسیاری از اساتید بنام متخصص در این رشته مورد تایید واقع گردیده است.

 در اواسط کتاب نقشه جدید رنگی آسمان شب که برای نخستین بار به صورت رنگی و مسطح در ایران انجام شده، رونمایی گردیده است که توسط مجتبی منتظری طراحی گردیده است.

اطلاعات بیشتر در این زمینه وبسایت رسمی رصدخانه بزرگ لارستان، موسسه بیکران هستی (انجمن نجوم لارستان) به آدرس www.larobservatory.ir موجود می باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین