پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در طرح ملی رحله برگزار شد+عکس

در آیینی از ۴۰ حافظ قرآن شرکت کننده در طرح ملی رحله تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه روز جمعه و در دهمین شب از ماه شهریور در آیینی…

در آیینی از ۴۰ حافظ قرآن شرکت کننده در طرح ملی رحله تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه روز جمعه و در دهمین شب از ماه شهریور در آیینی با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان، روحانیون، قرآن پژوهان و اقشار مختلف مردم در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) از شرکت کنندگان در طرح ملی رحله تجلیل شد.

در این مراسم، حجت الاسلام احسان رحیمی با تاکید بر ترویج لزوم حفظ قرآن در جوامع اسلامی اظهار داشت: موسسه قرآنی بیت الاحزان بزرگترین موسسه در زمینه حفظ قرآن کریم در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این موسسه در ۲۰۰ نقطه از کشور دارای شعبه است، افزود: در سطح شهرستان لارستان ۱۰ شعبه موسسه قرآنی بیت الاحزان وجود دارد.

این مربی قرآن با اشاره با اینکه در سطح لارستان بیش از ۱۱۰ حافظ کل قرآن وجود دارد، تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ قرآن آموز نیز در رشته های مختلف در لارستان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال طرح ملی رحله در ۲۳ نقطه از کشور با شرکت یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد، ادمه داد: در این طرح در زمینه های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر، درس اخلاق با محوریت حفظ قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

همچنین در حاشیه برنامه قرآنی، حجت الاسلام ابوالفضل ایمانی در گفت و گو با میلاد لارستان با ابراز خرسندی از اجرای موفق دومین دوره طرح ملی رحله در این شهرستان، گفت: این طرح از ۱۸ تیرماه کار خود را در لارستان با ۴۰ نفر شرکت کننده از شهرهای شیراز، داراب، لامرد، خنج، بیرم، بریز و لار بصورت شبانه روزی آغاز و پس از پنجاه روز فعالیت مستمر و حفظ جزءهای ۱، ۲، ۳ و ۳۰ در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۹۶ به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ اجرای تواشیح، سخنرانی، تست حضوری حافظان و تجلیل از شرکت کنندگان در این دوره از جمله برنامه های اختتامیه دومین دوره طرح ملی در لار بود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین