سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مهمترین مشکلات بخش مرکزی در دیدار نماینده چه بود؟!

طی سفر دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به منطقه، اهالی روستای کورده از بخش مرکزی  پذیرای وی و دیگر مسئولان لارستان بودند. به گزارش مروج خبرنگار میلادلارستان، در…

طی سفر دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به منطقه، اهالی روستای کورده از بخش مرکزی  پذیرای وی و دیگر مسئولان لارستان بودند. به

گزارش مروج خبرنگار میلادلارستان، در ابتدای این مراسم که در مسجد امام جعفرصادق(ع) کورده برگزار شد، یگانه رئیس شورای اسلامی کورده ضمن خیرمقدم به بیان مسائل و کمبود ها و نیز فعالیت های صورت گرفته جهت عمران و آبادی روستا پرداخت.   فرسودگی شبکه آبرسانی داخل روستا و مساعدت جهت تعویض این شبکه ها، کمبود امکانات آموزشی ، فرسودگی مدارس و مشکل رفت و آمد دانش اموزان به مدارس لار عدم حمایت مسئولین شهرستان در برگزاری سرود استانی آوای ولایت به میزبانی کورده همگی از مشکلاتی بودند که رئیس شورای اسلامی کورده از آنها پرده برداشت.

در ادامه  مظفری ریئس دفتر نماینده مردم در مجلس درباره فعالیتهای  صورت گرفته طی این مدت برای حوزه های انتخابیه سخنانی را بیان داشت و در نهایت دکتر جعفرپور طی سخنانی از مسولین همراه از جمله ریاست اداره آبفا، ، ریاست آموزش و پرورش و ریاست شبکه بهداشت و درمان  پاسخ های لازم به مشکلات را خواستار شد.

 

همچنین به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس، دکترجعفرپور در ادامه سفرهای خویش یه دنگز و نیز سفر کرده  و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

در ابتدای دیدار نماینده و هیات همراه با مردم روستای دنگز، دهیار این روستا از مطالبات مردم که شامل آب رسانی، تصحیح و ترمیم جاده دنگز و احداث شهرکی در نزدیکی جاده بود سخن گفته و هر یک از اهالی حاضر در جلسه نیز مشکلات مختلفی را  بیان کردند.

در ادامه دکتر جعفرپور با بیان اینکه بعضی از مطالبات در ذیل قوانین هستند و نمی‌توان قانون را تغییر داد گفت: احداث کنتور آب بر سر چاه‌ها یک امر ملی است و نمی‌توان روستایی را از آن مستثنی کرد. وی سپس در خصوص سایر مطالبات از مسئولان مربوطه حاضر در جلسه توضیح خواست که هرکدام به طور کامل توضیحات لازم را ارائه کردند. جعفرپور همچنین از کانون ترک اعتیاد این روستا (مرکز اقامتی میان مدت آهنگی دوباره) بازدید و از نزدیک به مشکلات آن رسیدگی کرد.

حضور در جمع مردم بریز و دهکویه نیز از دیگر برنامه های سفر دوره ای نماینده مردم در هفته اخیر بوده است.

دکتر جعفرپور در بریز ابتدا میزان تحقق مصوبات سفر سال قبل خود را از اهالی و مسئولان جویا و سپس به بررسی  مسائل و مطالبات اهالی روستا پرداخت. در این دیدار دهیار روستای بریز پس از تشکر از اقدامات صورت گرفته مشکلات روستا را که بیشتر پیرامون مسائل برق، روشنایی ورودی جاده بریز و حادثه خیز بودن آن، آب و بیمه کشاورزی بود را با مسئولان و نماینده مطرح کرد که مسئولان ادارات راه و شهرسازی و همچنین برق لارستان  قول همکاری مساعد  دادند.


دکتر جعفر پور در بازدید از دهکویه اقدامات انجام شده مانند اورژانس، دفتر اتفاقات برق، شبکه بهداشت، بازار، سالن ورزشی و پروژه آب‌رسانی را مورد رصد خویش قرار داد. در این روستا نیز ابتدا مسائل و مطالباتی که مهم‌ترین آن‌ها اعم از حضور پزشک دوم در روستا و تجهیز اورژانس در زمینه بهداشت، اصلاح ورودی دهکویه در زمینه راه، اعتبار برای سالن و ساختمان مدرسه دهقانی در زمینه آموزش و پرورش و توجه بیشتر در حوزه ورزش و جوانان بود توسط مردم مطرح شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین