دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تشکیل کمیته جذب سرمایه گذاری فارس

استاندار فارس طی سخنانی گفت: کمیته جذب سرمایه گذاری استان به منظور رفع موانع موجود در برابر سرمایه گذاری های فعلی و جذب سرمایه های جدید تشکیل خواهد شد. به…

استاندار فارس طی سخنانی گفت: کمیته جذب سرمایه گذاری استان به منظور رفع موانع موجود در برابر سرمایه گذاری های فعلی و جذب سرمایه های جدید تشکیل

خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  استانداری فارس، مهندس افشانی در جمع مدیران اقتصادی استان با بیان این که اهمیت بالای موضوع سرمایه گذاری  اظهار داشت: موفقیت در این موضوع شاخص ارزیابی عملکرد مدیران فارس خواهد بود.

وی با اشاره به این که کمیته سرمایه گذاری استان فارس متشکل از مدیرانی که بیشترین ارتباط را با موضوع سرمایه گذاری دارند تشکیل خواهد شد، افزود: در جلسات این کمیته برای تمام سرمایه گذاران، پرونده هایی تشکیل شده و بر اساس اهمیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مهندس افشانی با تاکید بر این که کمیته سرمایه گذاری استان فارس به دنبال جذب سرمایه گذاران جدید به استان خواهد بود، گفت: تا پایان سالجاری همایشی بین المللی و کاربردی به منظور جذب سرمایه گذاری در استان فارس برگزار خواهد شد. در این جلسه مدیران اقتصادی استان فارس به بیان دیدگاه های خود در زمینه نحوه شکل گیری و فعالیت کمیته سرمایه گذاری استان پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین