شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رونمایی از نرم‌افزار اندرویدی شهدای‌لارستان ‌

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از رونمایی نرم‌افزار اندرویدی شهدای‌لارستان در هفته دفاع مقدس خبر داد. امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن گرامیداشت یاد…

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از رونمایی نرم‌افزار اندرویدی شهدای‌لارستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری مکرراً اعلام کرده‌اند ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تجلیل از حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس، یک وظیفه دائمی و کاری بس ارزشمند است. وی افزود: امسال بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی در سطح شهرستان لارستان تدارک دیده شده که نسبت به سال گذشته هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد داشته است.

مسئول فرهنگی سپاه لارستان با اعلام اجرای ویژه برنامه “آبروی محله” در این شهرستان تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی که به معرفی شهدای شاخص محلات لارستان اختصاص دارد، امسال برای نخستین‌بار در این شهرستان اجرا می‌شود و بر‌اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شهید سلیمان فرخاری به عنوان نخستین شهید این طرح معرفی می‌شود.

وی همچنین از رونمایی نخستین سامانه اندرویدی ویژه گوشی‌های تلفن همراه در لارستان خبر داد و بیان کرد: در این نرم‌افزار که توسط جمعی از بسیجیان نوجوان لارستانی طراحی شده، اطلاعاتی درباره زندگینامه، خاطرات، تصاویر شهدا و رزمندگان، کتب‌های دفاع مقدس و غیره گنجانده شده است.

دلخسته ضمن دعوت از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه لارستان برای شرکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: آشنایی نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس منجر به تقویت بیش از پیش فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین