یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح ساختمان کلانتری 12 شهر قدیم لارستان

میلاد لارستان: با حضور فرماندار ویژه لارستان ومعاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس ساختمان کلانتری ۱۲ شهر قدیم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به…

میلاد لارستان: با حضور فرماندار ویژه لارستان ومعاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس ساختمان کلانتری ۱۲ شهر قدیم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرهنگ کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین دیندارلو فرماندهی جدید انتظامی لارستان، سرهنگ حسین خلیفه فرماندهی سابق انتظامی لارستان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور شهرستان ،ساختمان کلانتری ۱۲ شهرقدیم لار افتتاح شد.

سرهنگ کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در حاشیه این مراسم در سخنانی کوتاه گفت:قطعا احداث ساختمان جدید ، شکیل و زیبا با عث می شود که افرادی که به کلانتری مراجعه می کنند در رفاه و آسایش کامل باشند واحساس آرامش کنند.

وی گفت:من بعد نیز بهسازی و بازسازی ساختمان پاسگاه های قدیمی و متروکه در بخشها و روستاها نیز در دست پیگیری است.

گفتنی است این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۸۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین