چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

حضور لارستان در جشنواره گردشگری «فارس در یک نگاه»

میلاد لارستان: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان از حضور پررنگ این اداره در جشنواره گردشگری فارس در یک نگاه خبر داد. سیما علویه در گفت و گو…

میلاد لارستان: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان از حضور پررنگ این اداره در جشنواره گردشگری فارس در یک نگاه خبر داد.

سیما علویه در گفت و گو با میلاد لارستان  اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان از ۲۹ شهریور تا سوم مهرماه در جشنواره گردشگری فارس در یک نگاه شرکت میکند. وی افزود: در حوزه صنایع‌دستی، لارستان در رشته‌های مختلف خوس‌دوزی، سفال، حصیربافی، لباس محلی و غیره به‌صورت عرضه و فروش انجام می‌شود.

علویه بابیان اینکه در این غرفه‌ها سوغاتی اصیل لاری یعنی حلوای مسقطی عرضه و معرفی می‌شود، اضافه کرد: همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و تفریحی لارستان نیز در قالب عکس و بروشور در غرفه ویژه این شهرستان به نمایش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تصاویری از اماکن متبرکه و سرداران شهید شهرستان لارستان در قالب بروشور و بنر معرفی شده‌اند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان در پایان بابیان اینکه جشنواره گردشگری «فارس در یک نگاه» جنب ارگ کریم‌خانی شیراز ایجاد شده است، تصریح کرد: غرفه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان تاکنون مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، «فارس در یک نگاه» در کنار قلعه تاریخی ارگ کریم‌خان زند شیراز از ۲۹ شهریور تا دوم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین