چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

رونمایی از کلیپ”یادمان نمی رود” گروه سرود طه در لار

میلاد لارستان: دبیر جشنواره هنرهای آواریی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کلیپ “یادمان نمی‌رود…” در لارستان رونمایی می‌شود. به گزارش میلاد لارستان؛ احسان تابنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم،…

میلاد لارستان: دبیر جشنواره هنرهای آواریی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کلیپ “یادمان نمی‌رود…” در لارستان رونمایی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ احسان تابنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه دومین جشنواره هنرهای آوایی (سرود) برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۲۱ گروه شرکت‌کننده که شامل ۱۵ گروه شهری و ۶ گروه روستایی است، در شهر لار برگزار می‌شود.

وی اهداف جشنواره را ایجاد زمینه تحرک، پویایی، نشاط و تعامل فرهنگی عنوان کرد و افزود: تبادل مهارت هنری در بارور شدن استعداد نوجوانان و ایجاد بستری برای  نهادینه کردن  کار گروهی نیز از دیگر اهداف جشنواره هنرهای آوایی است.

دبیر دومین جشنواره هنرهای آواریی با بیان اینکه این جشنواره در روزهای ۲‌و ۳ مهر ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: صبح پنج‌شنبه ۳ مهر ماه سه کارگاه توانمندسازی گروههای سرود به‌وسیله اساتیدی چون «وحید رئیسی»، «مهدی معتمد» و «حسین صدر‌ارحامی» برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح جمعه ۳ مهر ماه داوری گروه‌های سرود شهری صورت می‌گیرد و عصر گروه‌های سرود روستایی داوری می‌شوند.

تابنده با بیان اینکه مراسم اختتامیه ساعت ۱۹ روز جمعه برگزار می‌شود گفت: در این برنامه از کلیپ “یادمان نمی‌رود…” رونمایی می‌شود که با همکاری خانه موسیقی بسیج تهران و شبکه یک سیما ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کارهای ساخت کلیپ در شهر لار انجام شده است اظهار داشت: این کلیپ در هفته دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش می‌شود و آلبومی که به‌وسیله خانه موسیقی بسیج ساخته شده است نیز “یادمان نمی‌رود…” نام دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین