چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

استقبال از دانشجویان ورودی جدید در لارستان

ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ در دانشگاه‌های لارستان فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری دانشجو  هاشم پیش…

ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ در دانشگاه‌های لارستان فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری

دانشجو  هاشم پیش بین  در حاشیه بازدید از ستاد استقبال دانشجویان با بیان اینکه این ستاد هر ساله با هدف جذب دانشجویان جهت عضویت در بسیج، کادر سازی، تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی، خدمات رسانی و راهنمایی دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌های لارستان  تشکیل می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لار  افزود: این ستاد با تشکیل پنج کمیته تخصصی  شامل کمیته های فرهنگی اردویی، حجاب و عفاف، رفاهی، استقبال و مراسم ویژه جشن ورودی های جدید، فعالیت خود را از نیمه دوم شهریور ماه آغاز کرده است.

وی در ادامه استقرار تیم هایی از بسیج دانشجویی در پایانه مسافری لار و همچنین مبادی ورودی شهر جهت انتقال دانشجویان به دانشگاه را از جمله برنامه های اصلی این ستاد برشمرد و یادآور شد: تشکیل واحد پذیرش در بخش های مختلف دانشگاه‌های لار برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، تزئین و گل آرایی درب های ورودی دانشگاه، برگزاری آیین ویژه آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان ورودی جدید، برپایی غرفه های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی و بروشور معرفی مراکز مختلف دانشگاه و اجرای برنامه های متنوع از دیگر برنامه های این ستاد است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین