شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مدیر کل انتقال خون فارس:

عملیات احداث سالن خونگیری انتقال خون لارستان آغاز شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مدیر کل انتقال خون استان فارس و جمعی از خیرین شهرستان، عملیات احداث سالن خونگیری  و فراورده های خونی…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مدیر کل انتقال خون استان فارس و جمعی از خیرین شهرستان، عملیات احداث سالن خونگیری  و فراورده های خونی سازمان انتقال خون لارستان آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان  در این مراسم فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیر این پروژه و خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهرستان و پوشش دهی انتقال خون لارستان در جنوب فارس ضروری است که دولت و خیرین عزیز شهرستان با همکاری و هماهنگی هم زمینه و بستر لازم را فراهم کنند، تا مشکلات و محدودیت ها در راستای این امر مهم، که با جان انسانها مرتبط است،  مرتفع گردد. وی ادامه داد: بنابراین افزایش فضای فیزیکی  پایگاه انتقال خون شهرستان لارستان با هدف تامین بهتر ماده حیاتی خون برای بیماران نیازمند احداث می شود.

 همچنین محمدرضا خرم بخت رییس اداره انتقال خون لارستان هم اظهار داشت:‌ سالن خونگیری  و فراورده های خونی سازمان انتقال خون لارستان با زیربنای ۵۶۵ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط یکی از  خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی احداث می گردد.

در ایین آغاز ساخت این پروژه همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر کریمی مدیر کل انتقال خون استان فارس و منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی نیز به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عملیات احداث سالن خونگیری انتقال خون لارستان آغاز شد”

  1. ناشناس گفت:

    باريک الله خيرين منطقه،اميدواريم باتوجه به اينکه انتقال خون لارستان چندين شهرستان جنوب فارس و شمال هرمزگان رو تحت پوشش داره به کل ارتقا پيداکنه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین