چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

پلیس اقتدار خود را به رخ اخلاگران بکشاند نه مردم عادی

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: پلیس اقتدار خود را به رخ اخلاگران نظم و امنیت بکشاند، نه مردم عادی. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: پلیس اقتدار خود را به رخ اخلاگران نظم و امنیت بکشاند، نه مردم عادی.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ صبح امروز علی اکبر نجیب زاده با حضور در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان با سرهنگ حسین دیندارلو و تعدادی از افسران این فرماندهی دیدار و هفته ناجا را به آنها تبریک گفت.

در این دیدار ابتدا فرمانده انتظامی لارستان از حضور فرماندار، رییس دادگستری، دادستان و معاون فرماندار تقدیر و در سخنانی اظهار داشت: خدمت برای مردم افتخار هست و اگر شبانه روز هم برای این چنین ملتی تلاش کنیم باز هم کم هست .

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: کار اصلی را شهدا انجام دادند؛ چرا که آن به حق پیوستگان از جان و مال خود گذشتند و رفتند و جانانه جنگیدند و اگر امروز امنیت در کشور ما وجود دارد، همه و همه به برکت خون مقدس شهیدان والا مقام هست و ما نیز بایستی راه شهدا را ادامه دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امسال درهفته ناجا برنامه های خوبی از سوی فرمانده انتظامی لارستان در حال برگزاری است که مهمترین آن نشست مردم نیروی انتظامی شهرستان بود که این امر باعث تعامل بیشتر بین پلیس و مردم می شود.

وی افزود: هیچ کس به تنهایی نمی تواند کار کند و همه بایستی با هم تعامل و همکاری داشته باشیم، تا کارها سریعتر و در جهت خدمت به مردم رو به جلو حرکت کند .

نجیب زاده خطاب به نیروهای انتظامی گفت: همه از سرباز تا درجه دار و افسر و فرماندهی باید با هم تعامل ، صمیمیت و همدل باشند و اقتدار خود را به رخ اخلالگران نظم و امنیت جامعه بکشاند و این اقتدار باید در بین نیروهای پلیس تقویت شود.

رییس شورای تامین لارستان پلیس را نماد نظم و اقتدار در جامعه دانست و تصریح کرد: امنیت و آرامش جامعه به خاطر فعالیت های گسترده ای است که از جانب نیروهای انتظامی در راستای مبارزه با ناهنجاری ها، برقراری نظم و حفاظت از نظام و امنیت در جامعه صورت می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی توانسته به خوبی از پس وظایف خود که مهمترین آن تامین امنیت پایدار است، بربیاید، افزود: پلیس زمانی می تواند موفق باشد که اقتدار خود را به رخ اخلاگران نظم و امنیت بکشاند و نه مردم عادی.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین