جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ایجاد تشکل خیران قرآنی در استان فارس

میلاد لارستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ایجاد تشکل خیران قرآنی را در دستور کار قرار داده‌ایم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ بهزاد مریدی…

خبرگزاری فارس: ایجاد تشکل خیران قرآنی در استان فارسمیلاد لارستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ایجاد تشکل خیران قرآنی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ بهزاد مریدی ظهر امروز (سه شنبه) در نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان فارس اظهار داشت: ایجاد تشکل خیران قرآنی اتفاق بسیار نادر و ارزشمندی بوده که با همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای نخستین بار در این اداره کل راه‌اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: در هفته‌های قرآنی که به‌صورت متناوب از ۱۸ مهرماه جاری تا ۲۴ آذرماه امسال در این استان جریان خواهد داشت، حوزه‌های فرهنگ، ادب و هنر فارس نیز به کمک حوزه قرآنی خواهد آمد.

مریدی با اشاره به اینکه در مباحث بودجه‌ای دولت دچار مشکل است، بیان داشت: با این ‌وجود امسال ۳۰ درصد از بودجه معاونت‌های فرهنگ و ارشاد فارس به معاونت قرآن و عترت اختصاص ‌یافته است.

وی اضافه کرد: این تعهد اخلاقی را نیز داده‌ایم که بودجه قرآنی را صرف نیاز حوزه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نکنیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود همچنین گفت: قرآن در قلب همه ما جاری و ساری است و همگان باید متولی پیشبرد آن باشند.

در این نشست همچنین از پوستر هفته قرآن و عترت در استان فارس رونمایی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین