چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

شرکت 65 نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی اشتغال

کارشناس مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) از تشکیل یک دوره کلاس آموزشی برای مددجویان تحت حمایت بخش جویم در زمینه اشتغال خبر داد . به گزارش میلاد لارستان،حسن غلامی اظهار…

کارشناس مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) از تشکیل یک دوره کلاس آموزشی برای مددجویان تحت حمایت بخش جویم در زمینه اشتغال خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان،حسن غلامی اظهار داشت : فراگیری مهارت های اشتغال از ضرورت های زندگی هر جوان و به عبارت فراگیرتر هر فرد جویای کار است . کسانی که این آموزش ها را آموخته اند در مقایسه با افراد آموزش ندیده از او لویت اشتغال برخوردارهستند .

غلامی افزود : این آموزشها نقش مهمی در ایجاد یک کار جدید،مدیریت کار و همچنین دستیابی به فرصت های شغلی بهتر از شرایط موجود در جامعه را دارد که خلاقیت و نوآوری از مهمترین مهارت عملی و مورد نیاز در محیط کار است،و با بهره گیری از آموزش های فنی و حرفه ای می توان به سمت ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی خانواده ها در جامعه حرکت کرد .

لازم به ذکر است که کمیته امداد ضمن برگزاری کلاسهای متنوع آموزشی و کارآفرینی با بهره گیری از اساتید مجرب ، زمینه را برای ایجاد اشتغال با بازاریابی مناسب را فراهم می آورد. این کمیته توانسته است تاکنون ۲۴۲۳ شغل پایدار با اعتباری بالغ بر ۱۸۶میلیارد ریال با نظارت دقیق ناظران اشتغال فراهم سازد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین