چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

اولویت کاری ام تمرکز بر روستا و روستائیان است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن ۱۵ مهر ماه روز ملی روستا را به تمامی روستائیان شریف،با صداقت و تلاشگر شهرستان تبریک گفت. به…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن ۱۵ مهر ماه روز ملی روستا را به تمامی روستائیان شریف،با صداقت و تلاشگر شهرستان تبریک گفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۵ مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام “روز روستا” رقم خورده است. وقتی که برگ برگ تقویم فصل پاییز را ورق می زنیم،در این روز به نام روستا برمی خوریم و ناگهان جرقه ای در ذهن و برقی در دل برمی جهد تا اغتنام فرصت نموده و یادی کنیم از روستا و روستائیان عزیز.

“روستا” سرزمین مهر و سادگی و صبوری و روستائیان مردمان مهربانی که سال های سال دل در گرو مهر زادگاه کوچک خود نهاده اند و بزرگوارانه آن سامان را مأمن خویش نموده اند.

روز روستا را به همه روستائیان عزیز صمیمانه تبریک می گویم و خدا را شکر می کنم که اولویت کاری خود را در حد توان در جهت روستا و روستائیان تمرکز بخشیده ام و بخشداران خود را هماره در جلسات خصوصی و عمومی برخدمت و حرکت و جوشش خروش در مسیر آبادی روستا و گره گشایی از کار روستائیان توصیه کرده ام. حال تا چه حد در این راستا توفیق داشته ام براستی برخودم نیز آشکار نیست،اما دردل اطمینان دارم که از هیچ کوششی دریغ نورزیده ام و این وظیفه ی ذاتی بنده بوده است.

عزیزان روستائی درودتان باد  که رنج ها و کمبودها را تحمل می کنید و در مقابل خدمات و نعمات نظام نیز دل و زبانی شاکر و شیرین دارید.امید انکه بتوانیم خادمی صادق برای شما باشیم چرا که خدمت به شما عبادت است.روزتان مبارک و روزگارتان خوش و هرروزتان روشن و شیرین باد. انشاالله.

علی اکبر نجیب زاده

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین