شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
همزمان با 12 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم ورود نمادین امام خمینی(ره)/پنجشنبه/9 صبح/ فرودگاه لارستان

دبیر ستاد دهه فجر لارستان از برگزاری مراسم ورود نمادین امام خمینی(ره) در فرودگاه بین‌المللی این شهرستان همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد. محسن حجتی در گفت و گو با…

دبیر ستاد دهه فجر لارستان از برگزاری مراسم ورود نمادین امام خمینی(ره) در فرودگاه بین‌المللی این شهرستان همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد.

محسن حجتی در گفت و گو با میلاد لارستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور خاطرات شیرین یک ملت است که با اتکاء به معنویت و روحانیت رقم خورد.

وی افزود: امام خمینی(ره) نشانه بارز یک مرد الهی است که توانست با طرح‌ریزی انقلاب اسلامی، آزادی خواهان را از عزلت خارج کند و مستکبران را شکست دهد.

دبیر ستاد دهه فجر لارستان از برگزاری مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه در محل فرودگاه بین‌المللی حضرت آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹ صبح به اجرا درخواهد آمد.

این مسئول بیان کرد: در ادامه و طبق روال سالیان گذشته حاضران با تمثال مبارک حضرت امام(ره) برای گلباران مرقد منور حضرت آیت اله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) امام جمعه فقید لارستان در حسینیه اعظم، غبارروبی قبور مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در  گلزار شهدای مرکزی شهر لار و همچنین گلباران قبر مطهر حضرت آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(ره) شرکت خواهند کرد.

حجتی اضافه کرد: ویژه‌برنامه‌ای نیز در محل گلزار شهدا مرکز شهر لار همراه با سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین