چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گروه‌های برتر جشنواره «هنرهای آوایی» لارستان مشخص شدند+اسامی

به مناسبت دهه مبارک فجر، جشنواره «هنرهای آوایی» لارستان با حضور ۸۰ گروه سرود به مدت ۴ روز برگزار و گروه‌های برتر این جشنواره مشخص شدند. به گزارش میلاد لارستان،…

به مناسبت دهه مبارک فجر، جشنواره «هنرهای آوایی» لارستان با حضور ۸۰ گروه سرود به مدت ۴ روز برگزار و گروه‌های برتر این جشنواره مشخص شدند. به گزارش میلاد لارستان، بخش رقابتى جشنواره هنرهاى آوایى در لارستان با حضور ۸۰ گروه سرود و بیش از یک هزار و ۲۰۰ عضو، مربی و سرپرست به مدت ۴ روز و به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در تالار وحدت شهر لار برگزار و آئین اختتامیه آن در باشگاه فرهنگیان لارستان به اجرا درآمد. این مسابقه مهیج فرهنگی هنری با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد که نتایج آن به شرح ذیل است:

در بخش پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات برادران گروه‌های امام حسین علیه‌السلام و شهید فانى الف به مقام اول مشترک دست یافتند و گروه‌های شهید فانى ب و شهید خوشه‌چین مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات خواهران امام رضا(ع) بائن به مقام نخست دست یافت و پایگاه امام جعفرصادق(ع) به عنوان اثر شایسته تقدیر برگزیده شد.

در بخش پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایى برادران مقام اول به پایگاه شهید صفرى دهکویه رسید و اثر پایگاه حسین بن على(ع) هرمود به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایى خواهران به ترتیب کوثر کرمستج، حضرت معصومه(س) علی‌آباد و نرجس خاتون هرمود مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع ابتدایی برادران دبستان انصاریان، دبستان غیردولتی خرد اول و دوم شدند و دبستان غیردولتی تربیت و شاهد فرزاد بنی زمان به‌طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع ابتدایی خواهران مقام اول مشترک به دبستان صدیقه کبری و هلال مهر رسید و دبستان شهدای فرهنگی دوم شد و مقام سوم مشترک به دبستان مکتب الزهرا و شادروان رجایى اختصاص یافت.

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه اول برادران به ترتیب شاهد بانو آفتابی، شهید فراست و طلایه داران شهید بهشتی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه اول خواهران فرزانگان مقام اول، شهید مهرداد زینلی مقام دوم و امام موسى کاظم(ع) مقام سوم را برای خود به ارمغان آوردند

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم خواهران گروه‌های هنرستان فاطمه الزهرا(س)، فاطمیه(س)، مشفق خور اول تا سوم شدند.

در بخش بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم برادران نیز هنرستان ابوذر غفاری مقام اول را به خود اختصاص داد.

گروه‌های سرود اندیشه کرمستج و آمنه بنت وهب کرمستج با توجه به ترویج فرهنگ محلى در سرود از سوى هیات داوران به عنوان گروه ویژه‌ی جشنواره هنرهاى آوایى معرفى شدند.

 

جشنواره هنرهای آوایی به همت گروه هنری طاها لارستان با همکاری باشگاه سرود بسیج، حوزه مقاومت بسیج شهدا، فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه لارستان، معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، دفتر بسیج دانشجویی لارستان، حوزه بسیج دانش‌آموزی امام جعفرصادق(ع)، برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین