چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

افزایش 48 درصدی مشارکت مردم شهرستان خنج در جشن عاطفه ها

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد خنج از جمع آوری ۳۰۱ میلیون ریال کمکهای مردمی این شهرستان در جشن عاطفه های امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد خنج از جمع آوری ۳۰۱ میلیون ریال کمکهای مردمی این شهرستان در جشن عاطفه های امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش میلاد لارستان، علی شهابی اظهار داشت: امسال مردم نیکوکار شهرستان بیش از ۲۷۳ میلیون ریال نقدی و بیش از ۲۸ میلیون ریال غیر نقدی به این نهاد کمک کردند که این میزان کمک جمع آوری شده نسبت به جشن عاطفه های ۹۳، ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی با تقدیر و تشکر از مردم سخاوتمند و نیکوکار شهرستان خنج تصریح کرد: در این جشن تعداد ۷۵ پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد، بسیج، مدارس و مساجد برپا و تعداد ۳۰ نفر نیروی امدادی و از سایر دستگاه‌های عضو در برپایی و جمع‌آوری کمک‌ها همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج ادامه داد: جشن عاطفه های امسال همزمان با سراسر کشور و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگرفته از پیام نوروزی مقام معظم رهبری، در دو مرحله برگزار شد.

این مسئول افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ها در ۲۶ شهریور در سطح شهر، پایگاه های بسیج و مساجد شهرستان و ۲۷ شهریور در میعادگاه نماز جمعه و مرحله دوم ۸ مهر در سطح مدارس و با حضور دانش آموزان برگزار شد.

شهابی با اشاره به اینکه روند کمک‌های مردم خیر و همیشه در صحنه شهرستان خنج به این جشن همچنان ادامه دارد، یادآورشد: صد درصد هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده پایگاه‌های مدارس به آموزشگاه مربوطه تعلق می گیرد.

وی افزود: کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به دست دانش‌آموزان نیازمند به وی‍ژه مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌رسد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین