سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پرواز بالگرد اورژانس هوایی لارستان جهت انتقال بیمار مینابی با مشکل قلبی به شیراز

بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان، طی هماهنگی با اورژانس هوایی بندرعباس اقدام به اعزام جوان مینابی با مشکل قلبی، به بیمارستان شیراز نمود. مسعود_حاجی_رجبی مدیریت مرکز اورژانس ١١۵ لارستان…

بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان، طی هماهنگی با اورژانس هوایی بندرعباس اقدام به اعزام جوان مینابی با مشکل قلبی، به بیمارستان شیراز نمود.

مسعود_حاجی_رجبی مدیریت مرکز اورژانس ١١۵ لارستان در خصوص خبر فوق گفت: طی تماس تلفنی از دانشگاه بندرعباس با مرکز ارتباطات مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان در خصوص لزوم انتقال بیمار ۲۳ ساله با مشکل قلبی از میناب به شیراز، مقرر شد بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس بیمار را تا فرودگاه بین المللی لارستان منتقل نماید و پس از جابجایی توسط بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی، به بیمارستان شیراز اعزام شود.

وی در ادامه افزود: در همین حین بیمارستان بیرم نیز جهت انتقال بیمار با سکته مغزی درخواست بالگرد نمود که به دلیل اعزام به شیراز بالگرد لار، مجبور به درخواست بالگرد از دانشگاه جهرم شدیم که خوشبختانه با همکاری و حضور به موقع بالگرد این دانشگاه، بیمار بیرمی نیز به بیمارستان جهرم منتقل شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین