جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
فرماندار ویژه لارستان

معلمان مطالبات و نیازهای خود را از مسئولین بخواهند

معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان ازتمامی معلمین خواست که مطالبات و نیازهای خود را از مسئولین بخواهند و دستگاه های ذیربط نیز در یک فضای صمیمی همراه  با  همدلی…

معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان ازتمامی معلمین خواست که مطالبات و نیازهای خود را از مسئولین بخواهند و دستگاه های ذیربط نیز در یک فضای صمیمی همراه  با  همدلی و همراهی، حدود انتظارات  معلمین را  ارزیابی کنند و در چارچوب اختیارات قانونی خود به این حدود انتظارات فرهنگیان عزیز جامة عمل بپوشانند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان جلیل حسنی در جمع معلمین و فرهنگیان این شهرستان ضمن تبریک هفته معلم در سخنانی اظهار داشت: اگر می خواهیم تاریخ بشریت را رقم بزنیم، می بینیم که نقطه آغازین رشد و توسعه جامعه بشری ناشی از کلام معلم بوده است، چرا که تا زمانی که آموزش و شغل معلمی در جوامع انسانی شکل نگرفت، جامعه همچنان جامعه ای توسعه نیافته، سنتی و جامعه ای بود که از کوچکترین امکانات رفاهی هم برخوردار نبود.

وی با اشاره به اینکه از زمان های گذشته تاکنون هر گونه اقدامی که در راستای رشد و توسعة جامعه بشری برداشته شده است، ناشی از علم و آگاهی و روشنگری معلمین بوده است، عنوان کرد:  از انقلاب صنعتی به بعد و از قبل از آن، اگر همه ابعاد اجتماعی را در نظر بگیریم، می بینیم که معلمان کسانی که هم حرفه ی خودشان معلمی بوده است و هم حرفه های دیگر را آموزش داده اند، بانی توسعه در جوامع بوده اند.

فرماندار ویژه لارستان خاطرنشان کرد: معلمین هستند که می توانند پتانسیل های آینده و بالقوه ی نیروهای انسانی را به بالفعل تبدیل کنند و خلاقیت را با انگیزه و با توان و تمایل خود در جامعه ایجاد کنند.

حسنی تاکید کرد: جامعه ای که در آن برای معلمین و فرهنگیان احترام و ارزش  قائل بشوند جامعه ای با فرهنگ خواهد بود. اما اگر جایگاه معلم را نادیده بگیریم و برای این جایگاه مهم، ارزش قائل نشویم، یقین بدانیم که به نابودی علم و دانش و معرفت رضایت داده ایم، که امیدواریم در منقطه لارستان، با وجود مردم با فرهنگ، همچنان جایگاه معلم، علم، دانش و معرفت در جامعه بیش از پیش رونق داشته باشد و همه و همه به این جایگاه توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون استاندار فارس در پایان سخنانش ازتمامی معلمین خواست که مطالبات و نیازهای خود را از مسئولین بخواهند و دستگاه های ذیربط نیز در یک فضای صمیمی همراه  با  همدلی و همراهی، حدود انتظارات  معلمین را  ارزیابی کنند و در چارچوب اختیارات قانونی خود به این حدود انتظارات فرهنگیان عزیز جامة عمل بپوشانند.

پیش از این نیز مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش لارستان هم به ایراد سخن پرداخت.

در پایان از معلمین، دبیران، مدیران و فرهنگیان نمونه شهرستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین