شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳ دستگاه موتوسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳ دستگاه موتوسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری برنا، سرهنگ “حسین دیندارلو ” اظهارداشت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس آگاهی و در پی دربافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی در شهر لارستان اقدام به دپو و فروش انواع موتورسیکلت های با قدرت بالای ۲۵۰ سی سی می کند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی انبار و محل نگهداری موتورسیکلت ها، افزود: ماموران در بازدید از این انبار، ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و پلاک انتظامی بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان، ارزش ریالی این موتورسیکلت های قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ دیندارلو در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین