جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

كنگره عظيم حماسه آفرينان كربلا

به نقل تاريخ كربا در اولين اربعين شهادت سالار شهيدان جابربن عبداله انصاري كه نابينا شده بود به همراه شاگرد دانشمندش عطيه عوفي كه از مفسرين و محدثين بنام و…

به نقل تاريخ كربا در اولين اربعين شهادت سالار شهيدان جابربن عبداله انصاري كه نابينا شده بود به همراه شاگرد دانشمندش عطيه عوفي كه از مفسرين و محدثين بنام و از تابعين وارسته بود به زيارت امام حسين(ع) مشرف شدند. زيارتي كه هيچ كس جز خداي منان و خاندان عصمت و طهارت نميدانستند كه در پانزده قرن بعد كنگره عظيمي از حماسه آفرينان دشت نينوا بوجود خواهد آورد و بدون هيچ هزينه دولتي و مخارج رسمي همه انسانهاي وارسته و سلحشور و عاشق آزادي حقيقي از كشورهاي مختلف شرق و غرب با مغناطيس دين و دينباوري و جاذبه انسانيت و آزادي، گرد دايره تجلي صفات حق و هستي بخش حيات مطلق چنان جمع نمايد كه نمونه آن در تاريخ بشري وجود نداشته و نخواهد داشت.

راستي اگر نيوتن زنده بود قانون جاذبه زمين مادي را با قانون جاذبه الهي و معنوي سيدالشهدا تكميل نميكرد؟ و اگر نيچه باز ميگشت از سخن مشهورش كه «خدا مرده است » شرمنده نميشد و به پاس اين همه فداكاري بيمزد و منت در سخنش تجديدنظر نمي نمود؟ حرارتي كه امام حسين(ع) با شهادت خويش در قلب انسانها دميده روز به روز گرمتر و لحظه به لحظه حساستر ميشود و شعله هاي شهادت آن حضرت، آزادگان جهان را دلگرم و ستمگران و طغيانگران را مأيوس خواهد ساخت و حاكميت حق را گسترده و طغيانگران را از اريكه قدرت به حضيض ذلت خواهد كشاند.

در اين جريان بيداري انسانهاي وارسته و شجاعت و ايثار آنان و هوشياري و فرصتشناسي شرط تحقق است به اميد ظهور منتقم حقيقي و تشكيل حكومت واحد جهاني به امامت بقيه الله الاعظم (عج)

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین