جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جدال مدعیان برای تصاحب صدرجدول/مصاف هندبالیست های اصفهان و لارستان

مسابقات هندبال بانوان ایران با انجام ۴ دیدار از روز جمعه ۳۰ آذرماه ۹۷ از سرگرفته می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران…

مسابقات هندبال بانوان ایران با انجام ۴ دیدار از روز جمعه ۳۰ آذرماه ۹۷ از سرگرفته می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران پس از وقفه ۶ هفته‌ای از روز جمعه ۳۰ آذر ماه آغاز می‌شود.

در هفته هشتم و نخستین بازی از دور برگشت این تورنمنت، هیأت هندبال البرز در کرج میزبان ذوب آهن اصفهان است. تیم هیئت هندبال البرز در دور رفت از ۶ بازی و کسب ۲ امتیاز، با تفاضل گل منفی ۳۴ در رده ششم جدول جای دارد و تیم ذوب آهن اصفهان نیز با کسب ۶ امتیاز از ۶ بازی در جایگاه چهارم ایستاده است.

دیگر بازی این هفته بین تیم‌های پتروآموت پویا بوشهر و اشتادسازه طرقبه شاندیز برگزار می‌شود. این ۲ تیم که در دور نخست عملکرد موفقی نداشته‌اند، امید دارند تا در دور برگشت این مسابقات رتبه خود در جدول را ارتقاء بخشند. تا پایان هفته هفتم، تیم‌های اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و پتروآموت پویا بوشهر با ۲ امتیاز و برحسب تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در حساس‌ترین بازی هفته هشتم، تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران به مصاف هم می‌روند. این ۲ تیم مدعی در تلاش‌اند تا با کسب امتیاز کامل در نخستین بازی خود از دور برگشت، امتیازی را از دست ندهند. تا پایان بازی‌های نیم فصل، تأسیسات دریایی تهران با ۱۴ امتیاز صدرنشین و قهرمان شد و نفت و گاز گچساران با ۹ امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

بازی پایانی این هفته، بین تیم‌های  فولاد مبارکه سپاهان و شهید چمران لارستان در اصفهان برگزار می‌شود. دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان برای سپاهان اصفهان با ۳ پیروزی و ۴ شکست به پایان رسید که این تیم را با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داد. همچنین نماینده لارستان با ۶ پیروزی و یک شکست با ۱۲ امتیاز جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد. سپاهان اصفهان در بازی رفت با نتیجه ۲۷ بر ۱۶ برابر شهید چمران لارستان شکست خورده است.

به گزارش میلاد لارستان چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران با حضور ۸ تیم تأسیسات دریایی تهران، نفت‌وگاز گچساران، ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیئت هندبال البرز، اشتادسازه طرقبه شاندیز، پتروآموت پویا بوشهر و شهید چمران لارستان در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین