پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حدود ٦٠ درصد متقاضیان مشاغل خانگی در لارستان زنان روستایی هستند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، گفت: حدود ٦٠ درصد متقاضیان مشاغل خانگی در لارستان زنان روستایی هستند . به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایانا، فرزاد قاسمی گفت: مشاغل…

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان، گفت: حدود ٦٠ درصد متقاضیان مشاغل خانگی در لارستان زنان روستایی هستند .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایانا، فرزاد قاسمی گفت: مشاغل خانگی را فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل های جدید دانست که می تواند علاوه بر تاثیر در رشد و توسعه اقتصادی، در زمینه توسعه اجتماعی نیز تغییرات مثبت ایجاد کند.

معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس یادآورشد: در سال گذشته ١٥٤ مجوز مشاغل خانگی صادر شد و ٤٦ نفر از متقاضیان موفق به جذب ٦٠ درصد اعتبار شهرستان در سال ٩٦ شدند.

قاسمی با بیان این‌که در سال جاری ٩٥ نفر جهت صدور مجوز و ٨٠ نفر از متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به اداره کار معرفی شدند، افزود: حدود ٦٠ درصد متقاضیان زنان روستایی هستند که خود اشتغالی زنان به توانمندسازی اقتصادی آنان انجامیده و از آسیب پذیری آنان می کاهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان تاکید کرد: عمده رشته‌های مشاغل خانگی که در شهرستان منجر به ایجاد اشتغال شده شامل: پرورش گاو شیری، پرورش گوسفند و بز، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، صنایع دستی، تولید ترشیجات و شوریجات و پخت نان و شیرینی محلی است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین