شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از سالن اجتماعات 250 نفره در شهر خور لارستان

سالن اجتماعات آموزشگاه حاج عبدالله حسین و اولاده شهر خور که با ظرفیت ۲۵۰ نفر و با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شده است، رسماً…

سالن اجتماعات آموزشگاه حاج عبدالله حسین و اولاده شهر خور که با ظرفیت ۲۵۰ نفر و با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شده است، رسماً افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان دومین همایش تقدیر از خیرین و حامیان کمیته دانش پژوهان و مدارس شهر خور با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان،رییس شورای اسلامی شهر لار،رییس کمیته امداد امام خمینی ره،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور و خیرین و معتمدین محلی با اجرای چند برنامه در سالن اجتماعات هنرستان مشفق خور برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش،از همت بلند خیرین شهر خور که در امور عام المنفعه به ویژه در زمینه‌ی ساخت بناهای آموزی پیشتاز و پیشگام هستند تقدیر نمود.

وی حال و هوای آموزش و پرورش در خور را بسیار عالی توصیف کرد و حمایت خیرین را تحسین برانگیز دانست.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش فارس ، ضمن تشکر از کمیته دانش پژوهان که کاری جامع و عالمانه ای را در شهر خور انجام داده است، گفت باید بگویم هرآنچه که من از این کمیته انتظار داشتم را در گزارش فعالیت ها دیدم. اما گزارش کتابخانه تخصصی کمیته من را دچار رنجش کرد و آن تعداد بسیار کم اعضای کتابخانه بود.

رئیس آموزش و پرورش لارستان گفت  تقاضایی که دارم این است که در صورت امکان یک مجمع خیرین اجتماعی در شهر خور داشته باشیم که این امر حضور خیرین را می طلبد تا آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

دکتر اسماعیلی اظهاراتی در مورد تغییر نام مدارس خیر ساز داشت که طبق گفته وی، او را بسیار ناراحت می کند و اذعان داشت باید نام خیر بر سر در همه مدارس باشد.

وی در پایان صحبت هایش اظهار داشت شرمنده دست اندرکاران و خیرین ساخت سالن هستیم چرا که به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم سیستم سرمایشی را تامین کنیم و تلاش می شود که با کمک خیرین بتوانیم کمبودها را برطرف کنیم.

اجرای سرود و قرائت دیکلمه در موضوع نیکوکاری،گلستان خوانی توسط دو خردسال به زبان محلی ،پخش چند کلیپ،ارایه گزارش توسط چندتن از اعضای کمیته دانش پژوهان خور پیرامون فعالیت های چندساله این کمیته و تقدیر از خیرین و حامیان کمیته و سایر خیرین مدرسه ساز خور از دیگر برنامه های این همایش بود.

همزمان با این همایش، سالن اجتماعات آموزشگاه حاج عبدالله حسین و اولاده که با ظرفیت ۲۵۰ نفر و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شده است رسماً افتتاح شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین