شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام تسلیت مدیران شهری لار در پی حادثه تروریستی زاهدان-خاش

مدیران شهری لار در پی حادثه تروریستی زاهدان-خاش و شهادت چندین نفر از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند. به گزارش میلاد لارستان، مدیران شهری لار در پیام‌ مشترکی ضمن…

مدیران شهری لار در پی حادثه تروریستی زاهدان-خاش و شهادت چندین نفر از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

به گزارش میلاد لارستان، مدیران شهری لار در پیام‌ مشترکی ضمن تسلیت حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای سپاه در جاده خاش – زاهدان، این حادثه را محکوم کردند.در این پیام آمده است:

 

بسم رب شهدا و صدیقین

« وَ لَا تَقُولُواْ لِمَن یُقْتَلُ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتُ بَلْ أَحْیَاءٌ وَ لَکِن لَّا تَشْعُرُون » و به کسی که در راه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زنده هایی هستند ولی شما درک نمی کنید.

حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نشان داد انقلاب اسلامی ایران با گذر از چهار دهه از حیات پر فراز و نشیب خود همچنان مورد طمع و آماج اقدامات تروریستی و کور بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی است.

سلحشوران عزیز ما پس از گذشت دو روز از پایان جشن چهل سالگی انقلاب که بزرگداشت غیرت، مردانگی، میهن پرستی و رشادت‌ها و دلاوری‌های زنان و مردان ایران اسلامی است، در معرض اقدام مذبوحانه تروریستی گروهی وابسته به بیگانگان برای خدشه وارد کردن به امنیت، اتحاد،  همبستگی، انسجام ملی و تمامیت ارضی کشور قرار گرفتند که قطعا دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات این جنایتکاران و مزدوران و استکبار را در هم خواهد پیچید.

اینجانبان از سوی مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه و شهید پرور لارستان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی که منجر به شهادت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد، به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص بازماندگان شهدا، تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل و برای مردم شریف ایران سرافراز صبر و بردباری و اجر عظیم از درگاه خداوند منان مسألت داریم.

محمدرضا قنبر نژاد – شهردار لار

رحیم بیژنی – رئیس شورای اسلامی شهر لار

عبدالرحیم مقیمی – رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین