سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کارگاه آشنایی با حقوق ورزشی برای نخستین بار در لار

کارگاه آشنایی با حقوق ورزشی برای نخستین بار در لار برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، رئیس کمیته تندرستی وحرکات اصلاحی اظهار داشت: اولین کارگاه آشنایی با…

کارگاه آشنایی با حقوق ورزشی برای نخستین بار در لار برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، رئیس کمیته تندرستی وحرکات اصلاحی اظهار داشت: اولین کارگاه آشنایی با حقوق ورزشی ویژه مربیان، داوران و ورزشکاران شهرستان لارستان با همکاری هیات فوتبال لارستان و کانون بسیج ورزشکاران با حضور بیش از ۵۰ نفر از مربیان، داوران و ورزشکاران در محل سالن اجتماعات شورای شهرلار برگزار شد.

وی با بیان اینکه علیرضا غلامیان به عنوان مدرس این دوره آموزشی حضور داشت، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مربیان، داوران و ورزشکاران لارستان با حقوق ورزشی و کاهش و پیشگیری از حوادث و مشکلات حقوقی خانواده ورزش بود.

طاهری تصریح کرد: در این دوره آموزشی پیرامون جایگاه ورزش و حقوق ورزش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولیت‌های حقوقی و وظایف مربی، داور، ورزشکار، باشگاه و دیگر عواملی که در ورزش نقش دارند بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیته تندرستی وحرکات اصلاحی لارستان ادامه داد: کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی شهرستان لارستان در کنار اجرای دیگر برنامه‌های خود در نظر دارد، کارگاه حقوق ورزش و ایمنی در ورزش و همچنین کارگاه کمک های اولیه را نیز به صورت دوره‌ای و مستمر در طول سال برگزار نماید.

در این کارگاه  طارمی زاده رئیس هیات فوتبال لارستان و نیز بیژنی رییس شورای اسلامی شهر لار در سخنانی موارد ارائه شده در کارگاه حقوق ورزشی ابراز خرسندی کرد و برلزوم آگاهی ورزشکاران در زمینه های مختلف تأکید کردند.

در پایان از طرف کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی و همچنین هیات فوتبال لارستان بصورت جداگانه از مدرس کارگاه قدردانی و تجلیل بعمل امد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین