جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیشرفت 50 درصدی بهسازی محور لار- بستک

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: تا کنون بهسازی ۵ کیلومتر از مسیر لار-بستک  به صورت احداث باند دوم، به اتمام رسیده و  بهسازی…

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: تا کنون بهسازی ۵ کیلومتر از مسیر لار-بستک  به صورت احداث باند دوم، به اتمام رسیده و  بهسازی ۹ کیلومتر دیگر از این مسیر پیشرفت ۵۰درصدی دارد.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان : دستاران در خصوص طرح بهسازی محور لار- بستک، گفت : تا کنون بهسازی ۵ کیلومتر از این محور، به صورت احداث باند دوم، به اتمام رسیده و  بهسازی ۹ کیلومتر دیگر از این مسیر، به عرض ۱۱ متر، با حجم خاکبرداری۳۰۰ هزار متر مکعب و ۱۶۰ هزار متر مکعب خاکریزی و احداث ۲۴ دستگاه ابنیه فنی با دهانه های ۲ الی ۱۰ متر در دست اقدام است و از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار می باشد.

وی اظهار داشت : طول کلی این محور ۱۲۰ کیلومتر است که ۶۸ کیلومتر از آن، در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

دستاران افزود : محور لار- بستک- بندر لنگه، اتصال مرکز کشور  به بنادر اقتصادی- توریستی بندر لنگه، چارک، آفتاب و جزایر کیش و سیری را بر عهده دارد و بهینه ترین مسیر زمینی برای دسترسی استان فارس به این مناظق است که اجرای این پروژه مهم، علاوه بر کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی، نقش مهمی از لحاظ پدافند غیرعامل ایفا خواهد نمود. همچنین دسترسی آسان مردم شمال و غرب هرمزگان به فرودگاه بین المللی ، مراکز تجاری و خدماتی لارستان هموار می کند./*

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت 50 درصدی بهسازی محور لار- بستک”

  1. ناشناس گفت:

    اگر ۶۸کیلومتر بزرگ راه بود ۶۸ سال به طول می انجامید در مالزی ۱۰۰۰کیلو متر بزرگ راه در مدت ۱۵ ماه ساخته شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین