شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پنتاگون: 109 نظامی آمریکایی در حمله ایران به «عین‌الاسد» آسیب مغزی دیدند

وزارت دفاع آمریکا  بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که در حمله موشکی ماه ژانویه ایران به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» آمریکا در عراق، ۱۰۹ نظامی آمریکا دچار جراحت آسیب مغزی…

وزارت دفاع آمریکا  بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که در حمله موشکی ماه ژانویه ایران به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» آمریکا در عراق، ۱۰۹ نظامی آمریکا دچار جراحت آسیب مغزی شده‌اند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا  اعلام کرد که در حمله موشکی ماه ژانویه ایران به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» آمریکا در عراق، ۱۰۹ نظامی آمریکا دچار جراحت آسیب مغزی شده‌اند.

این در حالی است که یک مقام نظامی آمریکایی  در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» از افزایش دوباره آمار رسمی نظامیان آمریکایی آسیب‌دیده در جریان عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه پایگاه نظامی «عین‌ الأسد» آمریکا در عراق خبر داده است. به نوشته رویترز، این مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، گفته است که بر اثر این حمله موشکی بیش از ۱۰۰ نظامی آمریکایی دچار آسیب مغزی شده‌اند. وزارت دفاع آمریکا از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز ۱۸ دی ماه به عنوان بخشی از پاسخ ایران به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس، پایگاه عین‌الأسد را هدف حمله موشکی قرار داد. تصاویر ماهواره‌ای منتشرشده بعد از حمله، نشان می‌دهد نقاط زیادی در پایگاه با دقت بالا مورد اصابت قرار گرفته است.

در حالی که بعد از این حمله «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که «همه چیز خوب است» و هیچ‌یک از نظامیان آمریکایی آسیب ندیده‌اند، اما پنتاگون در هفته‌های اخیر به صورت قطره‌چکانی و به مرور آمار خسارات ناشی از این حمله را منتشر کرده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین