پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

4 پروژه شهرستان لامرد توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد

در روز پنجشنبه هفته جاری ۴ پروژه بزرگ شهرستان لامرد از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، ۴ پروژه بزرگ شهرستان لامرد به مرحله بهره‌برداری…

در روز پنجشنبه هفته جاری ۴ پروژه بزرگ شهرستان لامرد از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، ۴ پروژه بزرگ شهرستان لامرد به مرحله بهره‌برداری رسیده و قرار است در روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۹۹ طی آئینی با حضور برخی از وزرا و با همراهی دکتر روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری خواهد رسید.

این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از ساختمان تازه تأسیس بیمارستان جدید شهر لامرد است. این بیمارستان، در سال ۹۳ با اعتبارات دولتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز کلنگ زنی و اسکلت آن بنا شد. در اوایل سال۱۳۹۴، «محمود حاج حیدر بدیعی»، نیک‌اندیش عرصه سلامت، تکمیل این ساختمان را به عهده گرفت. این ساختمان در دوطبقه و با زیربنای ۱۱هزار مترمربع در زمین وابسته به بیمارستان کنونی ساخته‌شده است.

دیگر پروژه‌ای که قرار است در این روز به بهره‌برداری برسد، کارخانه آلومینیوم جنوب است. طرح آلومینیوم جنوب یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های تولیدی بخش آلومینیوم در کشور است که باهدف رفع نیاز‌های داخلی و توسعه صادرات و به‌ویژه محرومیت‌زدایی  باعث ایجاد اشتغالی بالغ‌بر ۱۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در فاز نهایی خواهد شد. در حال حاضر میزان اشتغال جهت تولیدات فعلی ۵۰۰ نفر، که با افزایش ظرفیت تولید به ۱۰۰ هزار تن  منجر به اشتغال ۷۵۰  نفر می‌شود.

این طرح در شهرستان لامرد اجراشده که در فاز اول ۳۰۰ هزار تن شمش آلومینیوم و با سرمایه‌گذاری ۱۶۶۸۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

همچنین در این روز مجموعه ورزشی تابناک در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۳۶ میلیارد تومان احداث افتتاح خواهد شد. کلنگ احداث این مجموعه بزرگ‌ سال ۸۷ به زمین زده‌شده بود، اما بنا به دلایلی عملیات احداث آن تا سال ۹۶ متوقف بود.

مجموعه ورزشی پارسیان لامرد متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چندین فضای ورزشی استاندارد است. سالن ورزشی این مجموعه ورزشی در مساحت ۳۳۶۰ مترمربع استخر و جکوزی در مساحت هزار و ۶۳۸ مترمربع، سالن تنیس روی میز در مساحت ۲۰۰ مترمربع و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی آن نیز در مساحتی بیش از ۱۰۰ مترمربع احداث‌شده است.

افتتاح سالن جدید فرودگاه لامرد دیگر پروژه‌ای است که توسط رئیس‌جمهور در این روز به بهره‌برداری می‌رسد. این ترمینال با مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع به همراه موتورخانه و جاده دسترسی درمجموع بااعتبار بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران احداث‌شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “4 پروژه شهرستان لامرد توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد”

  1. ناشناس گفت:

    حالا اگر لار بود مبگفن چرا اسم گذاشتین پارسیان لار!!!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین