شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فیلم/برشی از سخنان رمضانی آیت الله نسابه در سال های گذشته(3)

گروه سانه ای منهاج مدتی است تدوین و انتشار گزیده هایی از سخنرانی های حضرت آیت الله نسابه در ماه مبارک رمضان ۹۸ که در مسجد جامع لار انجام شده…

گروه سانه ای منهاج مدتی است تدوین و انتشار گزیده هایی از سخنرانی های حضرت آیت الله نسابه در ماه مبارک رمضان ۹۸ که در مسجد جامع لار انجام شده است را به عهده گرفته است.

در توضیح این حرکت فرهنگی آمده است: شصت سال مجاهدت های سیاسی و انقلابی حضرت آیت الله نسابه و توانمندی های دینی و عرفانی ایشان و از سوی دیگر نیازمندی های امروز جامعه ما به بهره مندی دینی و انسانی از چنین شخصیتی ما را بر آن داشت تا برای بهره مندی از وجود ذی وجود ایشان و بهره مندی بیشر جامعه از بیاناتشان قدم در این راه بگذاریم. در این میان لازم می بینیم به دو نکته مهم نیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

بر اساس روال حرفه ای و اخلاقی، کلیه فعالیت های گروه فرهنگی رسانه ای منهاج و همچنین استفاده از منابع تصویری و صوتی حضرت آیت الله نسابه و تدوین و انتشار آنها، با نظارت و تایید ایشان و بیت شان صورت می گیرد. تصاویر این جلسات نیز همچون سال های گذشته، به همت پایگاه مقاومت شهید شاکری تصویربرداری و با همکاری آقای امیرحسین زمانی و گروه سینمایی « پلان» تدوین شده است.

بخش سوم شرح خطبه همام را از زبان آیت الله نسابه در ادامه می بینیم:

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین