سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مساجد باز گشایی می‌شود

رئیس جمهور گفت: با تصمیم ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، درب مساجد سراسر کشور برای نمازهای یومیه باز می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا…

رئیس جمهور گفت: با تصمیم ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، درب مساجد سراسر کشور برای نمازهای یومیه باز می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور در ادامه گفت: در برخی از موارد ممکن است تا پایان خرداد ناچار باشیم ممنوعیت برخی امورات را ادامه دهیم، تصمیمی که امروز گرفته شد اولین موضوع آن درباره مساجد است که مورد درخواست متدینین و همه مردم کشور بوده و آنها می خواستند مساجد لااقل اگر برای همه امور باز نیست، برای نماز یومیه باز باشد، تا مردم فرصت داشته باشند تا در آن جا به اقامه نماز بپردازند و اگر می خواهند نماز جماعتی برگزار شود، فاصله ها را رعایت کنند و اگر فرادا است، به شکل فرادا خوانده شود.
آقای روحانی گفت: این دستورالعمل مربوط به نقاط سفید نیست و در سراسر کشور مساجد با اجرای دستورالعمل بهداشتی برای نمازهای یومیه باز می شود.
رئیس جمهور با اشاره به محدودیت زمان فعالیت مراکز خرید یا پاساژها نیز گفت: ما محدودیتی را برای فعالیت پاساژها قائل بودیم که تا ساعت ۶ بعدازظهر امکان فعالیت داشتند که براساس تصمیم امروز ستاد ملی این محدودیت از نظر ساعت کاری برداشته شد و امیدواریم تمام فعالان و صنوف این دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا مشکلی نداشته باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین