یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجهیز آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) به دستگاه اندازه گیری «سدیم و پتاسیم» خون

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان از تجهیز آزمایشگاه این مرکز آموزشی درمانی به  پیشرفته ترین دستگاه اندازه گیری «سدیم و پتاسیم» خون خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان از تجهیز آزمایشگاه این مرکز آموزشی درمانی به  پیشرفته ترین دستگاه اندازه گیری «سدیم و پتاسیم» خون خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر بهزاد رضایی  اظهار کرد: آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار به پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه اندازه گیری سدیم و پتاسیم (الکترولیت) تجهیز شد.

وی در این باره افزود: این دستگاه جدیدترین تکنولوژی کشور، جهت اندازه گیری سدیم و پتاسیم خون بدون دخالت اپراتور و یکی از پرفروش ترین دستگاه های حال حاضر و موجود در مراکز معتبر درمانی کشور است و در کیفیت، دقت و افزایش سرعت جواب دهی به بیماران و همچنین تشخیص به موقع پزشکان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس مرکز اموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان تصریح کرد: این دستگاه با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی خریداری و در این مرکز راه اندازی شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین